بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43751
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 15 شهریور 96 8:09 ب.ظ

در گفتگو با ثلاث مطرح شد:

بخش دیالیز کنگان نیازمند توجه فوری مسئولین

اختصاصی ثلاث- در تماس تعدادی از بیماران دیالیزی با سایت خبری ثلاث مطلع شدیم که دستگاه های مرتبط با دیالیز در بیمارستان کنگان دچار مشکل شده است و این بخش عملا توان ارائه خدمات به بیماران خود را ندارد.

به گزارش ثلاث، بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) که البته زیر نظر بخش خصوصی می باشد، بیماران جنوب استان را تحت پوشش خود دارد.

در تماس تعدادی از بیماران دیالیزی با سایت خبری ثلاث مطلع شدیم که دستگاه های مرتبط با دیالیز در بیمارستان کنگان دچار مشکل شده است و این بخش عملا توان ارائه خدمات به بیماران خود را ندارد.

رئیس انجمن بیماران کلیوی شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: متاسفانه با خراب شدن دستگاه های دیالیز، به بیماران اعلام شده که برای ادامه درمان به خورموج مراجعه کنند.
عبدالله مهدوی نیا افزود: با توجه به بعد مسافت و بیماران تحت پوشش بخش دیالیز کنگان که تعدادشان بیش از ۵۰ نفر است، این قشر نیازمند به شدت دچار مشکل شده اند.
وی اذعن داشت: خصوصی کردن بخش دیالیز کنگان در زمان نماینده محترم و سابق مردم جنوب استان بوشهر، منطقی نبود و هرچه ما داد و فریاد زدیم نیز فایده ای نداشت.
رئیس انجمن بیماران کلیوی شهرستان کنگان گفت: عاجرانه از مسئولین محترم استانی، شهرستانی و نماینده محترم مردم جنوب استان و صنایع مستقر در منطقه تقاضای همکاری و کمک در این موضوع را داریم.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن