بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43867
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 19 شهریور 96 9:09 ب.ظ

مشکل ورود زنان به ورزشگاه حل شد!

ثلاث – بسام کریمی ( هامور ) : همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس و حتی داور و مربیان خوش تیپ تر از همیشه و با روحیه ای مضاعف و با لب هایی خندان وارد زمین بازی شده و زنان فوتبال دوست که تا حالا بازیکنان مورد علاقه خود را از نزدیک ندیده اند به وجد آمده ….

ایهاالناس… دولتمردان گرام، سران ورزشی ورزش، فعالان اجتماعی و سینه سوخته های حقوق زنان و ای اصحاب رسانه که این دیگ شلم شوربا را هی بیشتر و بیشتر هم می زنید. ما مشکل ورود زنان را به سادگی حل نمودیم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
ترس از اختلاط زن و مرد در ورزشگاه ها و به گوش رسیدن اصوات نابهنجار و جریمه های سنگین و حکم تعلیق از فدراسیون جهانی را کنار بگذارید و به پیشنهاد ما عمل نمایید.
به عنوان مثال بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را بین زنان و مردان تقسیم نمایید؛ یک بازی را تماما تماشاگران مرد و بازی بعدی را فقط بانوان را به ورزشگاه ها راه دهید.
در روزی که بانوان با هیجانات زنانه خود وارد وزشگاه شده و دست و صورت و موی خود را با رنگ لباس تیم مورد علاقه اشان ست کرده اند؛ می توانید از حراست ورزشگاه و نفرات خدماتی و بلیط فروشان تا عکاسان و فیلمبرداران و ناظر بازی و حتی کمک داورهای دوم و سوم و چهارم را نیز از بانوان استفاده نمایید. تنها داور وسط و بازیکان و مربیان دو تیم باقی می مانند که طبیعتا مذکر می باشند. فکرش را بکنید… بازی رفت هماورد پرشور و رویایی دو تیم محبوب پایتخت را مردان به ورزشگاه آزادی رفته و دور برگشت را بانوان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
و اما بازی برگشت عجب بازی دلچسبی می شود. همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس و حتی داور و مربیان خوش تیپ تر از همیشه و با روحیه ای مضاعف و با لب هایی خندان وارد زمین بازی شده و زنان فوتبال دوست که تا حالا بازیکنان مورد علاقه خود را از نزدیک ندیده اند به وجد آمده و به پا ایستاده و به صورت کاملا غیرارادی جیغ هایی ورزشی، آن هم از سر شور و اشتیاق سرداده که قدرت آن جیغ ها صدها دسی بل بالاتر از بوق های وززشگاه های برزیلی است. با تشویق هایی بس بی امان و دلربای بانوان ،هیچ گاه بازی از تب و تاب نیفتاده و باور کنید میانگین دوندگی هر بازیکن حداقل ۶ برابر می شود. تصورش را هم نمی توانید بکنید چه موج مکزیکی هایی که در ورزشگاه به پا نشود… چه شعارهای زیبای جدیدی که از ته اعماق وجود طرفداران سر داده نشود… طارمیه زلزله، خوشگل هرچی دله….لنگی برو حیا کن، روسریتو عوض کن…

آخر چرا لگد به شانس افزایش درآمد خود می زنید، می دانید شرکت های تولید لوازم بهداشتی مخصوص بانوان حاضر هستند چندین برابر نرخ مصوبه بپردازند…آن هم برای یک بازی!؟ خیلی ساده به ماجرا نگاه نکنید؛ تنها مساله ارضاشدن حس درونی بانوان و احقاق حق آنها نسبت به حضور در ورزشگاه ها نیست؛ بلکه بازار های رو به کساد تولید پوشاک داخلی و بسیاری از اقلام و اجناس مربوطه سیر صعودی فروش پیدا می کنند… یک ذره تامل کنید که با حضور بانوان در ورزشگاه ها چقدر سرانه خرید لباس های ورزشی و لوازم جانبی یک طرفدار فوتبال بالا می رود!؟ تازه خود باشگاه ها نیز در رابطه با فروش لباس تیم شان و هزینه حق عضویت در کانون طرفداران تیم، از درآمد شایان توجهی برخوردار خواهند شد.
حتی خانواده ها هم کاملا رضایت قلبی خواهند داشت که دختران جوانشان به جای تلف نمودن وقتشان با نشستن پای ماهواره و تماشای سریال های ترکی و مصرف خوراکی های پرکالری و افزایش وزن، در یک مکان فرهنگی _ ورزشی می توانند به تخلیه هیجانات خود پرداخته و نسبت به تناسب اندام خود نگاه جدی تری داشته باشند. البته ما هیچ تضمینی نسبت به ظهور تصاویر و فیلم های خاص اینستاگرامی و تتو کردن عکس های بازیکنان فوتبال بر روی دست و پاهای بانوان فوق العاده عاشق و مشتاق فوتبال نمی دهیم.از این حرفا گذشته می توانید ببینید که این طرح دو سر که چه عرض کنم، ده سر برد است. از یک سو خیالمان از بابت غر زدن های فدراسیون و فشارهای بین المللی راحت می شود و از سویی دیگر به هیجانات و خواست بانوان ورزش دوست پاسخ مثبت داده ایم و از سویی آنطرف تر درآمدزایی برای همگان را افزایش می دهیم و از سوهایی خیلی آنطرف تر خانواده ها را آسوده خاطر می نماییم علاوه بر همه اینها، مطمئنا با توضیحات جامع و کامل ما متوجه شدید که افزایش راندمان بازیکنان قطعی و سطح کیفی لیگ حرفه ای فوتبال ما بیش از پیش رشد و ترقی نموده و مسابقات بسیار جذاب تر و لذت بخش تر از گذشته برگزار خواهد شد.

حال این شما و این طرح راهگشای ما… عالی نیست!!!

بسام کریمی ( هامور )

نظرات

  1. Mim says:

    بسیاررر عالییییی

  2. ناشناس says:

    گل گفتی آی گل گفتی

  3. سحر says:

    پیشنهاد شما فقط پاک کردن صورت مسئله است….!!!

  4. غیر بومی says:

    حالا همه چی عالیه مونده که زنا برن ورزشگاه فوتبال بعد هم صدها مشکل دیگه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن