بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43922
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 19 شهریور 96 3:36 ب.ظ

گرامیداشت سالروز بهره برداری واحد پلی اتیلن سبک خطی شرکت پتروشیمی جم

ثلاث_پتروشیمی جم: جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی جم با حضور در واحد پلی اتیلن سبک خطی سالروز بهره برداری این واحد را گرامی داشتند.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، به مناسبت سالروز بهره برداری واحد پلی اتیلن سبک خطی صبح امروز طبق هماهنگی بعمل آمده از سوی روابط عمومی ، با حضور معاون پشتیبانی و عملیات مجتمع و جمعی از مسئولین شرکتی در محل اتاق کنترل، با اهداء گل و شیرینی از زحمات تلاشگران این واحد تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در ادامه : مهندس کاظمیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل واحد پلی اتیلن سبک خطی اظهار داشت این واحد یکی از واحد های منظم و موفق پتروشیمی جم با پرسنل مجرب و کاردان است که نقش بسزایی در امر تولید بدون توقف دارد. همچنین این واحد توانسته است علیرغم عدم همکاری شرکت بازل در دوران راه اندازی و سپس عدم تامین کاتالیست برای تولید گرید های پیش بینی شده ،کلیه موانع را با موفقیت پشت سر گذاشته و با همکاری واحد پژوهش و توسعه به گریدهای جدید که خارج از طراحی اولیه است ،دست یابد.
شایان ذکر است: واحد LLDPE پتروشیمی جم تحت لیسانس BASELL و مهندسی اصولی شرکت TECNIMONT و تکنولوژی SPHERILENE طراحی و اجرا شده است این واحد  با تولید سالانه ۳۰۰٫۰۰۰ تن محصول، یکی از بزرگترین واحدهای پلیمری در ایران با امکان تولید پلی اتیلن سبک خطی و سنگین است. (ظرفیت اکسترودر این واحد ۴۲ تن در ساعت بوده) و توانایی تولید بیش از ۵۴ گرید متفاوت را داراست.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن