بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43960
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 20 شهریور 96 6:53 ب.ظ

افتخاری دیگر برای جامعه دانشگاهی شهرستان کنگان

کسب رتبه برتر نشریه ابزار دقیق دانشگاه علمی کاربردی کنگان در پنجمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت

ثلاث- نشریه ابزاردقیق دانشگاه علمی کاربردی کنگان در پنجمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت برگزیدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور حائز رتبه برتر شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی کنگان – نشریه ابزاردقیق، کنترل و اتوماسیون مربوط به انجمن علمی برق و ابزاردقیق دانشگاه علمی کاربردی کنگان توانست در پنجمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت به رتبه برتر این رقابت ها دست یابد.

دانشگاه علمی کاربردی کنگان توانسته دو سال متوالی رتبه برتر این رقابت ها را در این جشنواره از آن خود نماید. این جشنواره که ویژه آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان  دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور می باشد به صورت سالانه برگزار می گردد. خردادماه امسال نیز بیش از  ۱۲۰۰ اثر در حوزه های رقابتی مختلف ازجمله انجمن علمی برگزیده، فعالیت علمی خلاقانه، نشریه علمی ، کتاب و… از سراسر کشور در این جشنواره شرکت نمودند که دانشگاه علمی کاربردی توانست رتبه برتر نشریه علمی را کسب نماید.

خانم خواجه ریاست دانشگاه علمی کاربردی کنگان اظهار نمود: اینک که با لطف پروردگار متعال وتدبیر، تلاش جمعی و همدلی مجموعه های آن دانشگاه ” در پنجمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت برگزیدگان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ” موفق به احراز رتبه ی برتر گردیده اید، ضمن عرض تبریک به دانشجویان و اساتید گروه آموزشی مهندسی برق و ابزاردقیق دانشگاه به ویژه جناب آقای مهندس مجتبی سلیم سردبیر نشریه، توفیق مداومتان را در گام های بزرگ و کسب افتخارات ماندگار برای میهن اسلامی مان از خداوند منان آرزومندیم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن