بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43964
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 شهریور 96 4:58 ب.ظ

اطلاعیه مهم شبکه دامپزشکی کنگان در آستانه بازگشت حجاج از مکه

ثلاث- شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان در آستانه بازگشت حجاج از مکه و احتمال انتقال برخی از بیماری ها به انسان در جریان قربانی کردن حیوانات، اطلاعیه مهمی را صادر کرد.

به گزارش ثلاث، با نزدیک شدن به زمان بازگشت حجاج بزرگوار از سرزمین وحی و مطرح شدن قربانی کردن دام و موارد بهداشتی آن، شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان اطلاعیه ای را به شرح زیر منتشر نمود:

 

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند، نظر به نزدیک بودن ورود حجاج بزرگوار از سرزمین وحی، ضمن آرزوی  قبولی طاعات و عبادات این بزرگواران، به اطلاع می رساند با توجه به خطر بیماریهای قابل انتقال دام به انسان مانند بیماری تب کریمه کنگو و … ، بیشتر خانواده های محترم حجاج قصد قربانی کردن را دارند.

شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان بر اساس وظیفه قانونی و جهت پیشگیری از انتقال بیماریهای مشترک قابل انتقال دام به انسان، توصیه می کند: هر نوع کشتار در کشتارگاه دام کنگان انجام شود و نگهداری گوشت دام کشتار شده قبل از تکه و فریز کردن، به مدت ۲۴ ساعت درون یخچال نگهداری شود.

شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان، آمادگی خود را به صورت کاملا رایگان برای معاینه و نظارت بهداشتی بر دامهای قربانی در دیگر اماکن مورد نظر، اعلام می دارد.

شماره تماس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان : ۷۲۲۴۵۲۷

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن