بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43966
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 شهریور 96 5:10 ب.ظ

جلسه شورای فناوری مرکز رشد علم و فناوری کنگان در سال ۹۶ برگزار شد

ثلاث- جلسه شورای فناوری مرکز رشد علم و فناوری کنگان در سال ۹۶ برگزار شد

به گزارش ثلاث، اولین جلسه شورای فناوری مرکز رشد علم و فناوری کنگان در سال ۹۶ مورخ ۱۹/۰۶/۹۶  با حضور اعضا در محل سالن جلسات مرکز برگزار شد.

در ابتدا عمار جعفری سرپرست و رئیس شورای فناوری ضمن خوشامد گویی به حاضرین، در خصوص دستورات جلسه توضیحات مختصری ارائه نمود.

در ادامه سه دستور کار از جمله پذیرش یک شرکت در حوزه ابزاردقیق، تبدیل یک واحد فناور از دوره پیش رشد به رشد و همچنین خروج موفق تیم نوایران مجری طرح مینی بذرکار دستی گوجه فرنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در پایان مدیر امور موسسات و مدیر بازاریابی پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد علم و فناوری کنگان بازدید نمودند.

مرکز رشد علم و فناوری کنگان در اسفندماه سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی تاسیس و افتتاح گردید و دارای ۹ واحد فناور می باشد که در زمینه های آموزش روباتیک، کارآفرینی، فناوری اطلاعات، ابزاردقیق، کشاورزی و آزمایشگاه معتمد محیط زیست و شیمی فعالیت می کنند. مأموریت اصلی این مرکز ، ایجاد یک مرکز قابل اطمینان برای حمایت و هدایت متخصصین، کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی به منظور تجاری¬سازی ایده های با سطح دانش بالا به ویژه در زمینه مرتبط با نیازهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن