بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43972
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 شهریور 96 0:44 ق.ظ

اقدامی در جهت رفاه حال مراجعین به بیمارستان کنگان

اصلاح فرایند پرداخت هزینه مراجعین در بیمارستان کنگان

ثلاث- بیمارستان امام خمینی کنگان جهت رفاه حال مراجعین خود اقدام به اصلاح فرایند پرداخت هزینه های مراجعین خود نموده است.

 

به گزارش ثلاث، مدت ها بود که مردم پس از مراجعه به بیمارستان کنگان و در هنگام تسویه حساب، بعضا بخاطر نبودن کارتخوان اندکی به مشکل می خوردند و بعضا باعث گلایه مردمی نیز می شد.

بیمارستان کنگان در حرکتی قابل تقدیر، نسبت به رفع این مشکل و برای رفاه حال مراجعین خود که کم هم نیستند، گام برداشت و اقدام به نصب ۶ دستگاه کارتخوان در بیمارستان و اضافه کردن یک خودپرداز نمود.

 

به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: در زمان ترخیص بیمار که هنوز بیمه آن مورد تأیید قرار نگرفته است، هزینه درمان به‌صورت علی‌الحساب به بیمارستان پرداخت می‌شود که پس از اعمال بیمه و کسر هزینه درمان، باید مبلغی به بیمار برگردانده شود. 

دکتر حسن حیدری خاطرنشان کرد: قبل از این، دستگاه‌های کارت‌خوان به‌حساب های بانکی غیرقابل‌برداشت متصل بودند که بیمارستان را هنگام برگرداندن مبلغ به بیمار، دچار مشکل می¬کرد.
وی اذعان داشت: این مشکل به‌خصوص در هنگام ترخیص بیمار یا بستری بیماری که دچار حوادث ترافیکی شده بود بیشتر خود را نشان می‌داد؛ زیرا ممکن بود بیمه آن مورد تأیید قرار نگرفته باشد و بیمارستان مستلزم دریافت هزینه کامل درمان، از بیمار و پس از اِعمال بیمه نیز مستلزم برگرداندن مبلغ به بیمار می‌شد.
 رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با درخواست‌های مکرر بیمارستان و همکاری شرکت تحلیل گران فارس، خوشبختانه این مشکل حل شد. با اجرای سیستم برنامه آسان پرداخت، مبلغ دریافتی از بیمار به‌حساب قابل‌برداشت انتقال می‌یابد که به‌واسطه این سیستمِ راه‌اندازی شده دیگر با محدودیت استفاده از دستگاه کارت‌خوان مواجه نخواهیم بود.
 دکتر حیدری یادآور شد: در سه ماه گذشته، تعداد دستگاه‌های کارت‌خوان از یک عدد به شش عدد رسیده است؛ که ملموس‌ترین مزیت آن جلوگیری از اشتباهات پرداختی است.
وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان کنگان دارای شش دستگاه کارت‌خوان (یک عدد در درمانگاه تخصصی کوثر، یک عدد در اورژانس بیمارستان و چهار عدد نیز در صندوق بخش داخلی بیمارستان) تعبیه‌شده است.
علاوه بر این، بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برای رفاه حال مردم، دو دستگاه خودپرداز را با همکاری بانک‌های عامل، تعبیه کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حمید says:

    سلام
    بیمارستان کنگان از نظر رنگبندی در و دیوار و پرده خوب شده اما.. از نظر متخصص و جراح هنوز مشکل داره.
    چرا نباید شهرستان کنگان تعداد زیادی متخصص مغز و اعصاب ، قلب و عروق ، ارتوپد و غیره داشته باشه ؟؟

    حتما باید چند نفر آدم بی گناه بمیرند تا با التماس ۲ تا متخصص وارد این شهر بشه ؟؟

  2. عبداله says:

    خداخیرتون بده فکری هم برای اقامت ونشستن همراهان بیمار بکنیدباتوجه به گرمای طاقت فرسای این منطقه ماباید درگرماوزیرآفتاب باشیم وجایی برای استراحت نداریم

  3. ناشناس says:

    توروخدایه فکری برای همراه مریض کنید باتوجه گرمای طاقت فرسای هوادرمنطقه بایدبیرون بنشینندوسایبانی برای استراحت نیست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن