بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44016
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 شهریور 96 11:16 ب.ظ

در نشست موسسه خیرین بیمارستان کنگان تاکید شد:

هدف موسسه خیرین بیمارستانی کم کردن مشکلات بیماران نیازمند است

ثلاث- در نشست موسسه خیرین بیمارستان کنگان تاکید شد: هدف موسسه خیرین، کم کردن مشکلات بیماران نیازمند و افزایش امکانات و خدمات درمانی است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، حجت‌الاسلام محمود عبدالهی نشست هیات مدیره موسسه خیرین بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: امیدواریم همه بیمارستان‌های استان به سمت تشکیل موسسه خیرین بیمارستانی حرکت کنند.
وی تصریح کرد: حضور هرکدام از ما به‌عنوان خیرین درمانی موهبت الهی است که شامل حالمان شده است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که بیمارستان‌ها به خیریه‌های درمانی سپرده شوند.
دبیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: انتخابات هیات مدیره این نوع از مؤسسات، ۲ ساله است و اینکه می‌توان تعداد اعضای هیات مدیره را به شکل فرد (۵، ۷، ۹، ۱۱ نفر و….) نیز افزایش داد. مجمع عمومی نیز هرسال یک‌بار تشکیل می‌شود تا گزارش‌ها به شکل شفاف به همه اعضای موسسه ارائه شود.
حجت‌الاسلام محمود عبدالهی افزود: باید این موسسه خیریه بیمارستانی را بیشتر و بهتر به مردم معرفی کرد تا همه نسبت به اهداف متعالی و خیرخواهانه آن آگاهی و اعتماد پیدا کنند.
وی تصریح کرد: این موسسه به‌دوراز مسائل سیاسی و غیر مرتبط با بحث خیرخواهانه فعالیت خواهد کرد و تا آخر نیز همین منوال ادامه دارد.
دبیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد نحوه جذب خیر و همچنین نوع شناسایی و معرفی بیمار مستمند به اعضای هیات مدیره موسسه خیرین بیمارستان کنگان توضیح داد.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور خیرین گفت: هدف از تشکیل موسسه خیریه بیمارستان کنگان کمک به مراجعین نیازمند است و هدف دیگر از این کار تقویت بخش خدمات درمانی این بیمارستان برای رفاه حال مردم و مراجعین است.
هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها نیست
دکتر حسن حیدری با اشاره به این مطلب که کار خیر ریشه در تربیت خانواده و آموزه‌های دینی ما دارد، افزود: هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها نیست و خدا را شکر می‌کنم که افتخار قدم در این راه را نصیب ما کرد.
 وی اظهار داشت: در کار خیر، نیت و توکل بر خدا اهمیت اول را دارد و چنانچه کار را شروع کنیم، خدا کمک خواهد کرد تا خیرین نیز در ادامه به ما ملحق شوند.
لزوم فرهنگ‌سازی و تبلیغ مثبت برای موسسه خیرین بیمارستان کنگان
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: بافرهنگ سازی و تبلیغ مثبت می‌توان برنامه‌ریزی‌ها و اهداف اصلی موسسه خیرین بیمارستان کنگان را محقق کرد.
 دکتر حیدری افزود: کار خیر، فقط دادن پول نیست؛ هر نوع کار و خدمت برای مردم با نیت پاک، نیکوکاری محسوب می‌شود،
ارایه خدمات درمانی ایده آل، مستلزم همت مردم و مسئولین در کنار هم است
 وی عنوان کرد: مردم باید به امید خداوند و ابزاری بنام پزشک و بیمارستان کنگان احساس امنیت بیشتری کنند و لذا باید خدمات درمانی این بیمارستان را به لحاظ کمی و کیفی افزایش داد تا موجب رضایتمندی بیشتر مردم شود. در این راه همه مردم و مسئولین می‌توانند کمک کنند زیرا ما به‌تنهایی از عهده این مهم بر‌نمی‌آییم و لذا این یک کار بزرگ و مشارکتی است.
دکتر حیدری خاطرنشان کرد: تعداد کل مراجعین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در سال ۱۳۹۵، یک‌میلیون و ۱۶۸ هزار نفر بوده است.
در نشست هیات مدیره موسسه خیرین بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان که با حضور حجت‌الاسلام محمود عبدالهی دبیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از خیرین کنگانی در دفتر رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد، اهداف و وظایف اعضا تشریح شد.
خیرین حاضر در این نشست نیز هرکدام نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای تقویت و توسعه موسسه خیرین بیمارستان کنگان ارایه دادند.
در پایان این نشست، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل موسسه خیرین بیمارستان کنگان به شرح زیر انتخاب شدند:
اعضای محترم موسسه خیرین بیمارستان کنگان
١-خیرالله احمدی مدیرعامل
٢-سید حسین هاشمی رییس
٣-محمود کشاورز نائب رییس
۴-داریوش کنگانی خزانه‌دار
۵-مریم عسکری زاده بازرس
۶-اعظم درویشی بازرس
٧-اکبر پاریابی عضو هیأت مدیره
٨-جمیل محیسن عضو هیأت مدیره
٩-علی محمدپور عضو هیأت مدیره
١٠-حسین کرمی عضو هیأت مدیره
١١-محمود میرحاجی عضو هیأت مدیره
١٢-فاطمه اسیری دبیر

 

/

/

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن