بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44077
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 14 شهریور 96 11:01 ق.ظ

درخشش پسران پتروشیمی جم با ۱۷ مدال رنگارنگ در المپیاد صنعت پتروشیمی

ثلاث- پتروشیمی جم: درخشش پسران پتروشیمی جم با کسب “مقام سوم” تیمی و ۱۷ مدال رنگارنگ درمسابقات شنا دهمین دوره المپیاد سراسری فرزندان پسر زیر ٢۶ سال صنعت پتروشیمی

 به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، شناگران پتروشیمی جم با درخشش خیره کننده خود و با کسب ١٧ مدال رنگارنگ توانستند بر سکوی سوم مسابقات بایستند تا برای اولین بار در این رده سنی، تیمی از منطقه عسلویه بتواند بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد.
تیم شنا پتروشیمی جم با کمبود نفر در دو رده سنی و مصدومیت یک شناگر، در واقع با ٣ورزشکار کمتر نسبت به تیم های تبریز و بندرامام که بر سکوی اول و دوم مسابقات ایستادند پا به این مسابقات گذاشت.
اسامی افتخارآفرینان پتروشیمی جم به همراه مدال های کسب شده:
مدال های طلا:
١-یاسین یارمحمدی (۵٠متر کرال پشت)
٢-سیدعماد بنی جمالی (١٠٠متر پروانه)
٣-پوریا آرین فر(١٠٠متر پروانه)
۴-یاسر یارمحمدی (۵٠متر قورباغه)
۵-طاها استوارنیا (۵٠متر کرال سینه)
۶-یاسر یارمحمدی (۵٠متر کرال سینه)
٧-کامیاب نیک رفتار(١٠٠متر کرال سینه)
مدال های نقره:
١-طاها استوارنیا (۵٠متر کرال پشت)
٢-یاسین یارمحمدی (۵٠متر پروانه)
٣-حمیدرضا آقاجانی(١٠٠متر پروانه)
۴-آرش رونقی، یاسر یارمحمدی، طاها استوارنیا، سهند قائد (۴*۵٠ متر آزاد تیمی)
۵-پدرام پرکان(۵٠متر قورباغه)
۶-کامیاب نیک رفتار(١٠٠متر قورباغه)
٧-پوریا آرین فر(١٠٠متر کرال سینه)
٨-حمیدرضا آقاجانی(١٠٠متر کرال سینه)
٩-کامیاب نیک رفتار، پوریا آرین فر،سیدعماد بنی جمالی، حمیدرضا آقاجانی (۴*١٠٠متر مختلط تیمی)
مدال برنز:
١-احمدرضا دارم(١٠٠متر کرال پشت)
تیم پتروشیمی جم با کسب ١٧ مدال رنگارنگ و با امتیاز ٢٢٠ بر سکوی سوم دهمین دوره المپیاد سراسری فرزندان پسر زیر ٢۶ سال صنعت پتروشیمی که به میزبانی پتروشیمی خراسان و در شهرستان بجنورد برگزار گردید، ایستاد. 
سایر اعضای این تیم را سیدفؤاد بنی جمالی، محمدمهدی ابراهیم زاده و فرید سیاحی به سرمربیگری احمد منصورزاده، مربیگری محمود منصورزاده، سرپرستی علی آرین فر و با حضور حمید نوروزی به عنوان سرپرست کاروان تشکیل می دادند.
به گزارش واحد امور ورزش و تربیت بدنی تیم شطرنج فرزندان پسر پتروشیمی جم به عنوان تنها تیم شرکت کننده از منطقه عسلویه در قالب یک تیم۷نفره متشکل از آقایان پرهام صوفی احمدی، علی دارایی، دانیال سالاری، ایلیا بهلولوند و پرهام خواموشانی به عنوان بازیکن، پیروز خواموشانی به عنوان مربی و حبیب سلیمان شعار به عنوان سرپرست به این مسابقات که در شهرستان بجنورد و در مجموعه کمپ بابا امان به میزبانی پتروشیمی خراسان برگزار گردید، اعزام شدند. 
از آنجایی فرزندان پسر پتروشیمی جم برای اولین بار در چنین مسابقاتی  حاضر می شدند و حریفانشان همگی میدان دیده و داری ریتد (بین المللی) از فدراسیون شطرنج بودند، تجربه ای بسیار گرانبها آموخته و توانستن با کسب ۴/۵ امتیاز به مقام پنجم این مسابقات دست پیدا کنند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن