بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4410
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 22 شهریور 93 12:14 ب.ظ

مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان

ایرانجوان جشنواره گل به راه انداخت

ثلاث: مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان (جام نسل نو) هفته سوم خود را هم پشت سر گذاشت و نوجوانان ایرانجوان کنگان موفق شدند در دیلم میزبان خود تیم پویا را با ۸ گل شکست دهد.  به گزارش ثلاث و به نقل از ورزش کنگان: در این دیدار نوجوانان ایرانجوان کنگان نمایش بسیار چشم گیری داشتند […]

ثلاث: مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان (جام نسل نو) هفته سوم خود را هم پشت سر گذاشت و نوجوانان ایرانجوان کنگان موفق شدند در دیلم میزبان خود تیم پویا را با ۸ گل شکست دهد. 

به گزارش ثلاث و به نقل از ورزش کنگان: در این دیدار نوجوانان ایرانجوان کنگان نمایش بسیار چشم گیری داشتند و موفق شدند با زدن ۴ گل نیمه اول را به پایان برسانند در نیمه دوم این دیدار که به نیمه مربیان معروف است نوجوانان شایسته کنگان باز هم حملات خود را روی دروازه پویا دیلم ادامه دادند و موفق شدند ۴ گل دیگر به ثمر برسانند.

گلهای تیم نوجوانان ایرانجوان در مقابل تیم پویا را حیدر صداقت ۲ گل، احمد قاسمی ۲ گل، نوید اهرون، میثم درویشی، حسن احمدی و رحیم دشتی هر کدام یک گل به ثمر رسانند.

با این پیروزی ارزشمند، نوجوانان ایرانجوان تا میانه های جدول صعود کردند و هفته آینده روز جمعه ۲۸ شهریور در کنگان به مصاف تیم خیبر اهرم خواهند رفت و انشاا… با پیروزی در این دیدار خانگی، همانند سالهای گذشته به جمع مدعیان قهرمانی خواهد پیوست.

 

تیم استقلال بوشهر در خانه رو در روی سپاهان خورموج قرار گرفت و موفق به پیروزی ۳ بر صفر شد، ایرانجوان بوشهر هم در این هفته میهمان هم نام خود تیم ایرانجوان خورموج بود که در پایان نوجوانان بوشهری با نتیجه ۳ بر ۱ حریف خود را شکست دادند و در اهرم دیداری حساس بین تیمهای خیبر اهرم و پیروزی برازجان برگزار شد و تیم خیبر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را بدرقه کند. در جنوبی ترین نقطه استان و در شهر عسلویه تیم بستانجوان عسلویه موفق شد سومین برد متوالی خود را در مقابل امید گناوه و با نتیجه ۴ بر صفر بدست آورد.

 

نتایج کامل هفته سوم لیگ نوجوانان استان:

پویا دیلم صفر                    ایرانجوان کنگان  هشت

استقلال بوشهر سه          سپاهان گناوه  صفر

ایرانجوان خورموج یک           ایرانجوان بوشهر  سه

خیبر اهرم  چهار                پیروزی برازجان  دو

بستانجوان عسلویه  چهار    امید گناوه  صفر

 

منبع: ورزش کنگان

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. M@tin says:

    این برد شیرین رو خدمت مربیان و بازیکنان تیم ایرانجوان کنگان تبریک عرض میکنم. به امید قهرمانی بچها….راسی آقای توفیق ربیعی بجای اینکه حرفای مربی گوش بده داره عکاس رو مشاهده میکنه:-)))

  2. من says:

    سلام
    امید وارم موفق باشن موفقعیت ایران جوان مایی خوش حالی ماست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن