بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44101
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 شهریور 96 4:37 ق.ظ

بازسازی واقعه کربلا در قالب نمایشگاه

نمایشگاه سوگ سرخ در شهر بنک افتتاح شد+عکس

ثلاث- به همت هیات متوسلین به حضرت زینب(س) نمایشگاه سوگ سرخ در شهر بنک افتتاح شد .

به گزارش ثلاث، نمایشگاه سوگ سرخ با هدف بازسازی واقعه کربلا در شهر ساحلی بنک افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت حسینیه و هیات متوسلین حضرت زینب(س) شهر بنک برپا شده و تا چند روز آینده پذیرای علاقه مندان می باشد.

بازسازی واقعه کربلا در قالب نمایشگاه سوگ سرخ شامل گودال قتلگاه، خیمه گاه، تل زینبیه، نهر علقمه، خرابه شام و… می باشد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه امام جمعه کنگان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستانی دیگر حضور داشتند.

 

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. ناشناس says:

    درود برهیات متوسلین حضرت زینب(س)اجرتان باصاحب عزای این ماه(ازاعضای هیات درخواست میکنم برای هرقسمت نمایشگاه یک نفر برای توضیح آن محل قراردهیدمخصوصا برای کودکان ونوجوانان)

  2. ناشناس says:

    باسلام لطف کنیددرکنار هربخش نمایشگاه یک نفررابه عنوان راهنماقراردهیدکه برای کودکان ونوجوانان درمورد همان بخش توضیح دهدوبه سوالهای آنان پاسخ دهد.اجرکم عندالله

  3. ناشناس says:

    حسینیه کودک؛ ابتکار جالب فرهنگی /محرم فرصت مغتنمی است که نباید از دست رود؛ این وظیفه ماست که در مجالس عزاداری بستری مناسب برای انتقال مفاهیم ارزشی و به روز برای کودکانمان ایجاد کنیم. کودکان ما نباید احساس کنند؛ در عزاداری‌های محرم دیده نمی‌شوند و بدون نقش هستند. باید در عزاداری‌های محرم نقش و جایگاه کودکان دیده شود تا آنها بتوانند فراخور سن و سال و روحیات خود در کنار سایر همسالانشان به عزاداری بپردازند.متاسفانه در خصوص عزاداری‌های محرم به روحیه کودکان و نقش مشارکتی آنان، سوالاتی که ممکن است این کودکان در خصوص عزاداری‌های محرم داشته باشند و … کمتر توجه شده است. این در حالی است که امروز اگر ما در خصوص پاسخ‌‌گویی به این نیازها وارد عمل نشویم؛ دشمنان ما با روش و شیوه مورد نظر خود و به طرق مختلف وارد عمل شده و آنچه را که خود می خواهند از عزاداری‌های محرم، واقعه عاشورا، قیام امام حسین(ع) و … به کودکان ما عرضه می‌دارند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن