بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44114
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 شهریور 96 3:09 ب.ظ

با تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل؛

عملیات احیای موفق در بیمارستان کنگان باعث نجات جوان ۱۷ ساله شد

ثلاث : رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: عملیات احیای موفق در بیمارستان کنگان باعث نجات جوان ۱۷ ساله شد. 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: عملیات احیای موفق در بیمارستان کنگان باعث نجات جوان ۱۷ ساله شد. 

به گزارش ثلاث دکتر حسن حیدری افزود: در ساعت ۱۲، روز ۲۷ شهریور، نوجوان ۱۷ ساله‌ای به نام افشین ، به دلیل ایست کامل قلبی ریوی، با آمبولانس دوراهک به بخش اتفاقات بیمارستان آورده شد.
وی تصریح کرد: پس از انتقال سریع بیمار به اتاق سی پی آر (احیای قلبی ریوی)، عملیات احیا آغاز گردید و لوله‌گذاری روده انجام شد.
دکتر حسن حیدری تصریح کرد: پس از طی مراحل دارو درمانی، بیمار به مدت چهل دقیقه تحت عملیات سی پی آر (احیای قلبی ریوی) قرار گرفت.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل این مرکز درمانی و سوپروایزرهای کشیک آن ساعت رامین جهرمیان منفرد، عیدان عباسی، خوشبختانه بیمار به زندگی برگشته و تنفس پیداکرده است.
وی ادامه داد: این نوجوان ۱۷ ساله، در سرویس متخصص قلب دکتر نسیم حکاک قرارگرفته و به بخش آی سی یو منتقل شد.
رییس بیمارستان کنگان خاطرنشان کرد: در تاریخ ۲۸ شهریور، بیمار در سطح هوشیاری پایدار قرارگرفته و لوله تنفسی (لوله تراشه) از وی جداشده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. دوراهکی says:

    جالب است احسنت بر آقای حیدری رئیس بیمارستان کنگان از زمان بدو حادثه تا رسیدن به بیمارستان اگر تلاش پرسنل اورژانس دوراهک نبود چطور این بیمار به حیات بر می گشت بر اساس گفته پرسنل اورژانس از زمان وقوع حادثه در دوراهک تا انتقال ان به بیمارسنان کنگان تمام موارد احیا از قبیل سی پی ار و باز کردن راه هوایی و…توسط پرسنل اورژانس ووراهک انجام شده که اگر در انجام آن کوچکترین تعللی صورت می گرفت شاید احیا غیر ممکن بود در صورتی که امکانات و نیروی انسانی اورژانس در مقابل نیروها و امکانات بیمارسان قابل قیاس نیست چطور است که آقای دکتر حیدری اشاره به تلاش بی وقفه این پرسنل خدوم نکرده است و فقط از تلاش پرسنل بیمارستان اسم برده است باشد که قدر این کارمندان زحمت کش که شبانه روز برای سلامتی و احیا مردم و انتقال انها به مراکز درمانی چشم بر هم نمی گذارند بیشتر دانسته شود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن