بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44126
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 شهریور 96 8:03 ب.ظ

همزمان با سراسر کشور برگزار شد

روز غنچه ها ، جوانه ها و شکوفه ها در شهرستان کنگان

ثلاث- همزمان با سراسر کشور جشن روز غنچه ها، جوانه ها و شکوفه ها در شهرستان برگزار گردید.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان با حضور در دبستان شهید منصور بهزادی، آغاز سال تحصیلی را به نو آموزان تبریک گفت و بیان داشت: مهر، ماه تحرک و نشاط است که با ایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل، کاهش دغدغه، اضطراب، تردید و زدودن هرگونه آثار بدبینی نسبت به درس، مدرسه، کلاس، معلم و سرانجام آشنایی با شخصیت و دیدگاه های دانش آموزان می تواند در روزهای اول مدرسه صورت پذیرد.

شاکر محیسن اظهار داشت: تقارن ماه مهر و ماه محرم را به فال نیک می گیریم چرا که در هر دو ماه تلاش می شود جهل و نادانی از جامعه رخت ببندد و علم و آگاهی حاکم شود.

وی افزود: دوره دبستان از جهت تعلیم و تربیت، بهترین دوران است در این دوره، کودک ویژگی های روانی و آمادگی کاملی برای تربیت پذیری و ادب آموزی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان خطاب به والدین دانش آموزان گفت:  غالبا خانواده ها می پندارند که اگر فرزند خود را روانه مدرسه کنند وظیفه تعلیمی و تربیتی خود را نسبت به وی انجام داده اند و دیگر نیاز به مشارکت جدّی آنها نیست؛ حال آن که هم در زمینه آموزش و هم از جنبه تربیت نیاز جدی به مشارکت آنها با اولیای مدرسه هست. مدرسه هرگز به تنهایی نمی تواند از عهده آموزش و پرورش دانش آموزان برآید و همه کمبودها را جبران نماید بنابراین نمی توان از خانواده و واحدهای دیگرغیر از مدرسه سلب مسئولیت کرد و بار سنگین تعلیم و تربیت را تنها بر دوش معلمان و اولیای مدرسه نهاد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن