بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44138
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 31 شهریور 96 9:53 ق.ظ

پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان کنگان به مناسبت بازگشایی مدارس

ثلاث- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان: با گرامیداشت ماه مهربانی و تسلیت ایام محرم الحرام، ماه حزن و اندوه آل الله(ع) به یکایک دانش آموزان و معلمین عزیز، مراتب سپاس و قدردانی خود را از جامعه شریف و متعهد فرهنگی شهرستان اعلام می دارم.

بسمه تعالی
السلام علیک یااباعبدالله(ع)
به نام آنکه جان رافکرت آموخت      چراغ دل به نورجان برافروخت
باردیگرماه مهر، ماه عشق ومهربانی، ماه طراوت و شادابی و ماه تعلیم و تربیت، در فضایی مملو از شور و امید از راه رسید؛ تا بار دیگر بانگ طنین انداز علم و آگاهی درجامعه ساری و جاری گردد.

تقارن ماه مهر، آغاز فصل تعلیم و تربیت با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، تلفیق مفاهیم ارزشمندی همچون آگاهی، مقاومت، آزادگی، مروت، ایثار و شهادت است که به عنوان مبانی اساسی فکری و دینی، سرلوحه نظام تعلیم و تربیت است. درطلیعه بازگشایی مدارس یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی و یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز شهرستان کنگان راگرامی داشته و از خداوند متعال علو درجات را برای این سفر کردگان مسالت می نمایم.

با گرامیداشت ماه مهربانی و تسلیت ایام محرم الحرام، ماه حزن و اندوه آل الله(ع) به یکایک دانش آموزان و معلمین عزیز، مراتب سپاس و قدردانی خود را از جامعه شریف و متعهد فرهنگی شهرستان، مدیران، معلمان، مربیان، معاونان، مشاوران، هنرآموزان و همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و همه همکاران خودم درمدیریت آموزش وپرورش، که تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص، خلاق و پایبند به ارزشها را وجه همت خود قرار داده اند، اعلام می دارم. باشد که به همت همه ی دلسوزان عرصه آموزش و پرورش، در راستای سیاستهای آموزشی و پرورشی دولت تدبیر و امید و رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله)، باهمفکری و همراهی و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر وخانواده های محترم آنها بتوانیم موجبات عزت، سربلندی و پویایی آموزش و پرورش شهرستان کنگان رابیش ازپیش فراهم آوریم.

 

نظرات

  1. یک فرهنگی says:

    آقای رئیس سلام:
    این گفته ی شما دراین پیام …(در راستای سیاستهای آموزشی و پرورشی “دولت تدبیر و امید و” رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله)، باهمفکری و همراهی و همدلی فرهنگیان گرانقدر ) ،با توجه به قانوگرایی دولت خلاف قانون اساسی بوده زیرا سلسله مراتب مورد نظر قانون رعایت نشده است
    رئیس جمهور یکی از روسای قوای سه گانه است مثل این است که بفرض مثال: مدیر مدرسه ای ،خودش را به عنوان رییس آموزش و پرورش معرفی کند عکس العمل شما چه خواهد بود؟ لطفاً اصلاح نمائید. تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن