بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44162
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 31 شهریور 96 3:09 ب.ظ

سخنان ترامپ اوج ضعف استکبار جهانی بود

ثلاث -حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران عزادار کنگانی با محکوم نمودن سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب سخنان ترامپ ناشی از سبک مغزی و درماندگی او بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران عزادار کنگانی با محکوم نمودن سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب سخنان ترامپ ناشی از سبک مغزی و درماندگی او بود.

وی بیان نمود: رییس جمهور ابله آمریکا در حالی به دروغ، ایران را ناقض دموکراسی و حقوق بشر معرفی می کند که کشورش آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر در دنیا و مظهر همه جنگ افروزی هاست.

خطیب جمعه با تقدیر از سخنان شفاف و صریح ریاست محترم جمهور در سازمان ملل گفت: رییس جمهور محترم با شجاعت مواضع جمهوری اسلامی ایران را در مجمع بین الملل مطرح و بیان کرد: ایران اسلامی هرگز مقابل هیچ قدرتی تسلیم نخواهد شد.

وی در بخش دیگر با تسلیت ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان ، امر به معروف و نهی از منکر را از عناصر کلیدی در قیام حسینی ذکر و بیان داشت: امر به معروف از واجبات الهی است که دارای آثار فردی و اجتماعی است که اقتدار جامعه دینی و پایداری امنیت در حوزه های مختلف از برکات مهم اقامه این واجب کمرنگ شده است.

محمودی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی به اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی اشاره و با تقدیر از خدمات و تلاشهای گسترده نیروی انتظامی عنوان نمود: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند مسئولیت سنگینی را که عهده دار است انجام دهد و باید مردم و قوای سه گانه با نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تقدیر از برنامه های انجام شده و با تجلیل از رشادت های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب تلاش کردند نظام نوپای دینی را با چالش مواجه و از بین ببرند اما ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی با مقاومت و ایثار و تقدیم خون هزاران شهید دشمن را با شکست مواجه کردند.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه از ضروریات است.

خطیب جمعه در پایان با اشاره به آغاز بهار علم و دانش گفت: امیدواریم مسئولان آموزش و پرورش و بویژه معلمین گرامی بتوانند زمینه ارتقای کمی و کیفی در حوزه علمی و تربیتی را برای رشد و تعالی دانش آموزان فراهم کنند.

 

* لازم به یاد آوری است نمازگزاران کنگانی پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی اظهارات نابخردانه رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

 

ابوذر حسین پور

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن