بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44211
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 مهر 96 8:05 ب.ظ

زنگ مهر و مقاومت پس از ۱۲ سال در روستای میانلوی کنگان

ثلاث- همزمان با سراسر کشور اولین زنگ مهر با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش و سایر مسئولین در روستای میانلو نواخته شد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان،همزمان با سراسر کشور اولین زنگ مهر با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش و سایر مسؤولین در روستای میانلو نواخته شد.
مدرسه میانلو که با پیگیری های مدیر آموزش وپرورش ، حمایت فرماندار و همت شرکت های مستقر در منطقه، پس از دوازده سال راه اندازی شد.
این مدرسه بصورت موقت و در کانکس و در پنج پایه با مدیر آموزگار و فعلا یک آموزگار- پس از نواخته شدن زنگ مهر- با تعداد ۳۶ دانش آموز فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: پس از ۱۲ سال، مدرسه قدیمی روستای میانلو که تخریب شده بود با همت مسئولین شهرستان و شرکت های منطقه مجدد احیا شد.

عبدالبنی یوسفی افزود: باعث خرسندی است که امسال فرزندان این روستا بدون هیچ دغدغه ای وارد مدرسه می شوند و به کسب علم اندوزی می پردازند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان آینده کشور را رغم می زنند و به همین دلیل باید با تمام تلاش موجبات آرامش و آسایش آنها را فراهم نماییم.

در پایان مراسم با اهدای لوازم تحریر از دانش اموزان این مدارس حمایت شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن