بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44410
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 12 مهر 96 2:06 ق.ظ

همکاری و مساعدت اتاق اصناف شهرستان کنگان و تعدادی از بازاریان با پزشکی قانونی و مرکز نگهداری معلولین

ثلاث- اتاق اصناف شهرستان کنگان و تعدادی از بازاریان با پزشکی قانونی و مرکز نگهداری معلولین قول همکاری و مساعدت موثر دادند.

عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان امروز پس از بازدیدهایی که به اتفاق فرماندار شهرستان کنگان و خیرین بازار کنگان از سالن تشریح بدن پزشکی قانونی و مرکز نگهداری معلولین داشتند، به خبرنگار ثلاث گفت: پزشکی قانونی کنگان برای تشریح جسد نیازمند امکانات و تجهیزاتی است که ما در این بازدید قول تامین آن را دادیم.

وی افزود: در این بازدید اتاق اصناف کنگان و تعدادی از بازاریان، قول تعمیر سردخانه پزشکی قانونی، تامین وسایل خنک کننده سالن و تهیه میز مخصوص تشریح بدن را به پزشکی قانونی داد.

کرمی گفت: انشاءالله با تجهیز این سالن، علاوه بر شهرستان کنگان، سه شهرستان دیر، جم و عسلویه نیز می توانند از آن استفاده کنند و دیگر برای تشریح جسد نیاز به طی کردن مسافت طولانی تا مرکز استان نیست.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان عنوان کرد: در ادامه به اتفاق فرماندار و تعدادی از بازاریان از مرکز معلولین کنگان بازدید به عمل امد.

کرمی اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد ماهانه مقداری برنج، پوشاک، روغن و مواد شوینده به شکل مستمر به مرکز نگهداری معلولین داده شود که معادل مبلغی در حدود ۲ میلیون تومان در ماه خواهد بود.

 

گفتنی است، این بازدید با حضور فرماندار شهرستان کنگان و رئیس اتاق اصناف انجام شد که نهایتا در هر دو بازدید اتاق اصناف و بازاریان برای کمک کردن، آستین همت را بالا زدند.

 

گفتنی است که اتاق اصناف شهرستان کنگان در کنار مراکز خرید پردیس و پاندا، خلیج فارس، ابزار فروشی سعید اسماعیلی، خشکشویی علی محمد پور و … در دو بازدید بالا قول همکاری موارد ذکر شده را دادند.

از حواشی بازدید امروز از مرکز نگهداری معلولین، قالی های دستبافی که معلولین آن را بافته بودند توسط مدیر مراکز خرید پردیس و پاندا خریداری شد.

 

 

 

/

/

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن