بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44427
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 مهر 96 9:15 ق.ظ

گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی جم

ثلاث- پتروشیمی جم: مدیر عامل و جمعی ازمدیران شرکت پتروشیمی جم با حضور در واحد HSE یاد شهدای آتش‌نشان و روز ملی ایمنی و آتش نشانی را گرامی داشتند.

 به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، صبح امروز مدیر عامل و جمعی از مدیران مجتمع پتروشیمی جم به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی از واحد  HSE بازدید کردند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان پالایشگاه آبادان از زحمات پرسنل HSE تشکر نمودند.
سید حسین میر افضلی با بیان این نکته که آمار حوادث مجتمع پتروشیمی جم در مقایسه با سایر مجتمع های منطقه در سطح پایین تری قرار دارد تصریح کرد: این مهم نتیجه سخت کوشی و تلاش پرسنل HSE ، نظم و انظباط و تعهد همه همکاران مجتمع به رعایت الزامات و قوانین بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.
میر افضلی  با اشاره به راه اندازی واحدهای فاز دو شرکت پتروشیمی جم در آینده نزدیک بر لزوم استفاده از کارکنان متخصص در حوزه HSE   در مدیریت امینی و آتش نشانی واحدهای ABS& Rubber تأکیدکرد.
شایان ذکر است:  هفتم مهر ماه روزی است که به بهانه رشادت‌های آتش نشانان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است. سال ۱۳۵۹ درست در همین روز بود که پالایشگاه آبادان در جنگ ایران و عراق از سوی دشمن مورد حمله هوایی قرار گرفت. پس از این اتفاق آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شدند اما این بار آتش تنها دشمن آنها نبود، بلکه در حین اطفای حریق بار دیگر این پالایشگاه بمباران شد و تعداد زیادی از آتش نشانان در این حادثه شهید شدند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن