بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44466
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 مهر 96 10:19 ق.ظ

مواد اولیه فراوان دلیل اصلی تمایل اروپایی‌ها برای همکاری با ایران

ثلاث- پتروشیمی جم: رئیس اتحادیه پلاستیک و کائوچوی فرانسه با اشاره به این که پس از لغو تحریم‌های ایران، شرکت‌های اروپایی تمایل بسیاری برای همکاری با ایران پیدا کردند، گفت: وجود مواد اولیه فراوان دلیل اصلی علاقه‌مندی این شرکت‌ها برای حضور در ایران است.

به گزارش ثلاث نقل از پتروشیمی جم، دونی ویان با اشاره به این که پس از لغو تحریم‌ها علیه ایران مسیر برای حضور شرکت‌های اروپایی باز شد، اظهار کرد: شرکت‌های اروپایی و به‌ ویژه فرانسوی تمایل بسیاری برای همکاری با ایران پیدا کردند.

وی، وجود مواد اولیه در کشور را یکی از دلایل علاقه‌مندی کشورهای اروپایی برای حضور در ایران عنوان کرد و افزود: شرکت‌های بزرگی مانند توتال، رنو و سیتروئن به این کشور وارد شده‌اند و ما نیز به دنبال فعالیت در ایران هستیم.

ویان ادامه داد: در صنعت پلاستیک جهان، دو ویژگی محصول سبک بودن و بازیافت شدن است که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف به‌ویژه خودروسازی و هواپیما‌سازی دارد.

رئیس اتحادیه پلاستیک و کائوچوی فرانسه اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست بسیار تخصصی برگزار شده است.

صبح امروز (سه شنبه، چهارم مهرماه) در حاشیه سومین روز یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست تفاهم‌نامه ارتقای سطح علمی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برای ورود به بازارهای جهانی میان این پژوهشگاه و انجمن صنایع پلاستیک فرانسه با هدف استانداردسازی قطعات پلاستیکی خودروهای ایرانی امضا شد.

این تفاهم‌نامه همکاری میان دونی ویان، رئیس اتحادیه پلاستیک و کایوچوی فرانسه و مهدی نکومنش، رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با هدف استفاده از محصولات ایرانی و ارتقای کیفیت آن‌ها انجام شده است.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دوم تا پنجم مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن