بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44489
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 مهر 96 1:31 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان خبر داد:

صعود چهار پله ای سطح اموزش و پرورش کنگان

ثلاث- اگر خواستار پویای و تحرک در جامعه هستیم باید افراد آگاه و فهمیده آن جامعه نقش آفرینی کنند و این امر میسر نمی شود مگر با همت سرمایه های انسانی نظیر شما نیروهای جوان که این خود مایه مسرت است.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کنگان، مراسم تقدیر از فرهنگیان برگزیده شهرستان در مسابقات و جشنواره های کشوری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان کنگان از حضور فعال معلمان در عرصه های پژوهشی ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: اگر خواستار پویای و تحرک در جامعه هستیم باید افراد آگاه و فهمیده آن جامعه نقش آفرینی کنند و این امر میسر نمی شود مگر با همت سرمایه های انسانی نظیر شما نیروهای جوان که این خود مایه مسرت است.

عبدالنبی یوسفی با اشاره به مجاورت شهرستان با صنعت و وجود سرمایه گذاری های کلان کشوری در منطقه بیان کرد: فرزندان این شهرستان باید به گونه ای رشد کنند که بتوانند در آینده نقش آفرین و در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری موثر باشند.

وی ادامه داد: یکی از نقص های موجود در این منطقه نداشتن اعتماد به نفس و خود باوری فردی است و اگر شما اهمیت کار خود را بدانید و آن را باور داشته باشید قطعا به دانش آموزان خود منتقل خواهید کرد.

وی از صعود چهار پله ای سطح آموزش و پرورش کنگان خبرداد و گفت: باعث افتخار است که سطح آموزش و پرورش کنگان از رتبه ۱۱ به ۷ ارتقا یافته است که نشانه ی مدیریتی خوب و اثر گذار مدیر اموزش و پرورش کنگان و مشقت و تلاش های معلمان می باشد که مطمئن هستم با وجود شما رتبه اول در استان دور از دسترس نیست.

یوسفی به پنج طرح تنظیم شده در کنگان که به عنوان الگوی استانی منتخب گردیده اشاره کرد و عنوان داشت: دراین پنج طرح ، دو برنامه آن در حوزه آموزش و پرورش نوشته شده است که در راستای تقویت بنیه علمی و ارتقا نخبه پروری به کشور فرستاده شده است که تمام دستگاه های مرتبط نظیر شهرداری ها و شرکت های مستقر در منطقه موظف به همکاری در آن هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاران فرهنگی که در زمینه های آموزشی و تحقیقی مقام استانی و کشوری کسب کردند، اظهار داشت: در سالی که گذشت، با تمام تلاش خواستار تداوم حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش شدیم که به حمدالله شاهد رشد ۲/۱۸ درصدی در قبولی سال سوم متوسطه بودیم.

شاکر محیسن افزود: در سال ۹۵، ۵۱ نفر از شرکت کنندگان کنکور به دانشگاه های دولتی راه یافتند در حالی که در کنکور۹۶ این رقم به۹۰ نفر رسیده است و همه ی این ها مدیون زحمات معلمین این شهرستان هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در این مراسم خواستار سرکشی مدون فرماندار شهرستان شد و گفت: اگر بنا است تغییری در شهر و جامعه ی رخ دهد باید ابتدا در آموزش و پرورش شکل بگیرد و اگر در آموزش و پرورش توسعه ی ایجاد نشود، در جامعه هم رقم نخواهد خورد.

در پایان از ۴۶ معلم حائز رتبه های استانی و کشوری تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن