بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44522
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 مهر 96 2:03 ق.ظ

شهردار بنک مطرح کرد:

افزایش سطح آراستگی و زیبایی شهر بنک جز برنامه های این شهرداری است

ثلاث – بازدید گروه دوم مشاورین مبلمان شهری ،المان و فضا های گردشگری در روز جمعه به همراه مهندس ریحانی نیا شهردار و اعضای شورای اسلامی از نقاط مختلف شهر از جمله -چاه قدیمی و پارک ساحلی و شهدای گمنام و امام زاده سید حسین و بلوار اصلی و…

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شهرداری بنک، در این بازدید شهردار بنک با اشاره به توسعه،حفظ و نگهداری مبلمان شهری خاطرنشان کرد شهرداری تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با ایجاد چشم اندازی زیبا برای همشهریان سطح آراستگی و زیبایی بیشتر به شهر دهد.

وی در ادامه تشریح کرد : زیبایی هرچه بیشتر فضای شهری به تبع آن باعث ایجاد شعف و شادی در روحیه شهروندان خواهد شد شهردار بنک افزود :مبلمان شهری از جمله مولفه های مطرح در طراحی شهری وبه عنوان جزیی از کل شهر تعریف کننده هویت و ساختار شهری است . در معماری معاصر جهان اهمیت طراحی تجهیزات و مبلمان شهری به حدی است که حتی از معماران شاخص فعال در زمینه طراحی جهت طراحی و اجرای مبلمان و تجهیزات شهری دعوت میشود . ما همیشه سعی در انتخاب مشاورین و پرداخت حق الزحمه طراحان، سعی کردیم از ارزان ترها استفاده کنیم و نقش طرح و طراح را در کیفیت و بازده بالای مبلمان دست کم گرفتیم . بخاطر همین یا از طراحان ارزان قیمت و ضعیف استفاده میکنیم ویا اینکه از مبلمان موجود کپی برداری میکنیم  در حالیکه ضرر و زیان یک طراح متخصص و شناخته شده در انتخاب مصالح ، اجرا و کیفیت بمراتب  بصرفه تر خواهد بود .

شهردار بنک ادامه داد: در همین راسا  شهرداری در نظر دارد با دعوت از مشاورین متعدد در حوزهای مختلف و  با شور مشورت جمعی در حوزهای مختلف مبلمان شهری و زیباسازی گام هایی بردارد .

ریحانی نیا گفت : در بازدیدی که امروز صورت گرفت امیدواریم بتوانیم تا پایان سال قدم های خوبی در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری بر داریم.

علی هوشیار رئیس شورای اسلامی شهر بنک نیز گفت : با توجه به اینکه از زمان  تاسیس شهرداری تا حال  بیشتر  در حوزه زیرساخت ها که نیاز مبرم شهر بوده فعالیت کرده ایم ، حال وقت ان رسیده که در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری و بازبینی بعضی طرح ها  بازنگری صورت بگیرد

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن