بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44567
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 مهر 96 8:45 ب.ظ

رئیس هات مدیره موسسه خیریه بیمارستان کنگان مطرح کرد:

حل مشکل درمان مراجعه‌کنندگان نیازمند و افزایش خدمات درمانی بیمارستان کنگان، هدف موسسه خیریه

ثلاث- رییس هیات مدیره موسسه خیریه بیمارستان کنگان گفت: این موسسه دو هدف حل مشکل درمان مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام خمینی کنگان که به لحاظ مالی نیازمند هستند و افزایش تجهیزات و خدمات درمانی بیمارستان کنگان را دنبال می‌کند.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، پس از تشکیل هیات مدیره موسسه خیریه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، در روز (۵ مهرماه ۹۶) برای دومین بار نشست اعضای هیات مدیره برگزار شد. 

در این نشست مباحث مختلفی در زمینه تشویق، ترغیب و تبلیغ برای این موسسه نوپا مطرح شد.
رییس هیات مدیره موسسه خیرین بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این خصوص گفت: در نشستی که داشتیم بخشی از کارها تقسیم‌بندی شد.
تقسیم وظایف برای عضوگیری از بازاریان، لنجداران و شرکت‌ها
سید حسین هاشمی افزود: اعضای هیات مدیره در قالب چند گروه وظیفه رایزنی و عضوگیری از بازاریان، لنجداران و شرکت‌ها را عهده‌دار شدند.
رییس هیات مدیره موسسه خیریه بیمارستان کنگان گفت: این موسسه دو هدف حل مشکل درمان مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام خمینی کنگان که به لحاظ مالی نیازمند هستند و افزایش تجهیزات و خدمات درمانی بیمارستان کنگان را دنبال می‌کند.
هاشمی افزود: با توکل بر خدا این کار بزرگ و خداپسندانه را شروع کرده‌ایم و مطمئنیم هرچه جلوتر بریم، کارها به شکل مؤثرتری جلوه خواهد کرد و همه از آثار آن منتفع خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: باید به یاد داشته باشیم، مراکز درمانی جز اماکنی هستند که در هر ساعت از شبانه‌روز ممکن است گذارمان به آن بیفتد و به هر شکل نیازمند دوا و درمان بشویم.
همه می‌توانند موسسه خیریه بیمارستان کنگان را یاری کنند
رییس هیات مدیره موسسه خیریه بیمارستان کنگان ادامه داد: همه (مردم، مسئولین، شرکت‌ها و نهادها) می‌توانیم با دستان مهربان خود به این موسسه خیریه و نوپا، یاری برسانیم تا هم مشکلات مردم را در زمینه درمان به حداقل برسانیم و هم رضایت خدا را به دست آورده و اینکه ثواب اخروی را برای خود توشه کنیم.
هاشمی گفت: شماره‌حساب ۱۰۳۳۳۶۸۸۲۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۵۳۲۸۵۵۷۴ بانک قرض‌الحسنه رسالت به شکل موقت- تا ثبت نهایی موسسه- که بنام سید حسین هاشمی، خیرالله احمدی و محمود کشاورز، به ترتیب رییس هیات مدیره، مدیرعامل و نایب‌رییس هیات مدیره موسسه خیریه بیمارستان کنگان، جهت دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌گردد.

نظرات

  1. کنگونی says:

    سلام کارتون خوبه خدا اجرتون بده اما میشه کمی از حقوق پرسنل نور چشمی بیمارستان کم کرد واز نیاز مندان پول کمتری گرفت شما کجا دیده اید اشپز بیمارستان که از رفقای دکتر حیدری میباشد ماهی ۱۱/۵ میلیون حقوق بگیرد میگویند چون پیمانکار است شما پیمانکار با یک نیرو دیده اید بخدا پارتی بازی در بیمارستان داد میزند حقوق پزشک اورژانس مثل اقای دکتر ربیعی نصف حقوق اشپز هم نیست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن