بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44570
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 مهر 96 0:34 ق.ظ

مرتضی منصوری رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان شد

ثلاث- هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان با انتخاب مرتضی منصوری به عنوان رئیس، عبداله عبدالهی نائب رئیس و علی شادمان به عنوان منشی مشخص شدند

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری فرمانداری شهرستان کنگان، معاون عمرانی فرماندار کنگان طی سخنانی با تاکید بر وظایف و اختیارات اعضاهای شورای اسلامی، امانتداری و صداقت را مهمترین شاخصه دانست و گفت: شوراهای اسلامی با در نظر گرفتن قانون اساسی و قوانین و مقررات موجود با برنامه ریزی دقیق و با امانتداری و صداقت خدمت رسانی به مردم را از اولویت کار خود قرار دهند.
عباس بشی بیان داشت: امید است در سایه اتحاد و همدلی و با برنامه ریزی صحیح در جهت تحقق برنامه ها برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم تلاش نمائیم.
مرتضی منصوری گفت: لازم می دانم از اعتماد همکاران شورائی که به این حقیر داشته اند از آنان تشکر کنم.
وی گفت: با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و برای اصلاح پیشرفت امور شهرستان اهتمام نمایم.
رئیس شورای شهرستان کنگان در ادامه تصریح نمود: با همدلی و همفکری همه شوراها بتوانیم برای اعتلای نام کنگان تلاش و کوشش کنیم و مفیدتر از گذشته در کنار سایر نهادها و ارگان ها، شهرستان کنگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
بر این اساس هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان با انتخاب مرتضی منصوری به عنوان رئیس، عبداله عبدالهی نائب رئیس و علی شادمان به عنوان منشی مشخص شدند.
طاها دشتی مطلق به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان انتخاب شد.
قابل ذکر است طاها دشتی مطلق دو دوره به مدت ده سال بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان و نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان و شورای عالی استان ها عهده دار  این مسئولیت بودند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن