بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44583
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 مهر 96 1:24 ق.ظ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد:

تامین نیروی انسانی و تجهیز بیمارستان‌های جنوب استان بوشهر انجام می شود

ثلاث- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در بازدید از بیمارستان کنگان گفت: تقویت و تجهیز بیمارستان‌ها و تامین نیروی انسانی کافی، از برنامه‌های ما در جنوب استان به خصوص کنگان است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان،دکتر  سعید کشمیری در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای برای توسعه امکانات بهداشتی و درمانی و توسعه بخش سلامت در نقاط مختلف استان داریم.
وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل‌های منطقه و حضور صنایع گاز، پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه پارس و بُعد مسافت، تقویت بیمارستان‌های منطقه و تجهیز و تامین نیروی انسانی کافی، از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در منطقه جنوب استان به خصوص کنگان است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ادامه داد: امروز در بازدید از بخش الحاقی جدید، از دیدن بخش اورژانس، مطمئن شدم که تلاش‌های شبانه روزی همکارانم به نتایج خوبی رسیده است.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز اظهار داشت: علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی، همکاری مجموعه شهرستان کنگان، سازمان منطقه ویژه پارس، نماینده سابق و فعلی مجلس، تلاش پرسنل بیمارستان در توسعه، پیشرفت، تجهیز و افزایش میزان خدمات دهی این مرکز درمانی موثر بوده است.
دکتر حسن حیدری افزود: میزان پیشرفت و تجهیز بیمارستان کنگان به نسبت گذشته بسیار مطلوب‌تر شده است، هرچند تا رسیدن به نقطه ایده آل، هنوز فاصله داریم و باید تلاش بیشتری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حجم کل مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در سال ۹۵ حدود یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر بوده است و این میزان از مراجعه کننده در هیچ دوره و سالی در بیمارستان کنگان نظیر نداشته است.
رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: این حجم از مراجعه کننده از مناطق مختلفی از جنوب استان بوشهر مانند شهرستان های کنگان، دیر، جم، عسلویه و بخش هایی از استان فارس و هرمزگان را شامل می شود.
وی گفت: هر چند این بیمارستان برای حجم بسیار پایین‌تری از مراجعه کننده احداث شده ولی مجموعه پرسنل این مرکز درمانی با تلاش شبانه روزی و مضاعف خود، این موضوع را جبران کرده اند.
دکتر حیدری در پایان، نیازمندی های اصلی و اولویت دار بیمارستان کنگان را با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در میان گذاشت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بخش های توسعه بیمارستان کنگان شامل بخش الحاقی و ان آی سی یو و همچنین قسمت های از بخش های داخلی، بازدید کرد و تجهیزات بخش توسعه بیمارستان را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

 

 

 

 

/

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن