بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44609
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 مهر 96 3:01 ب.ظ

گزارش ؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار بنک برگزار شد

به گزارش ثلاث؛ مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر بنک برگزار شد و در این نشست گفته هایی رد و بدل شد که خواندن آن خالی از لطف نیست .

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به شهر بنک

فرماندار شهرستان کنگان در آئین تودیع و معارفه شهردار بنک گفت: مردم در این نشست حضور دارند و برای ارج گذاشتن به خدمات و اثرات تلاش های افرادی که برای شهر زحمت می کشند همواره در صحنه حضور دارند.
عبدالنبی یوسفی گفت: بدن شک در هر کاری عیب و نقص وجود دارد و به جای مطرح کردن عیب و نقص کارهای گذشتگان بایستی به دنبال اجرای شیوه بهتر برای توسعه باشیم.

وی گفت: مسئولیت در شهرداری دشواری هایی دارد که مدیریت ان نیازمند ظرافت و هنرمندی خاصی است.

وی افزود: شهردار جدید زمانی موفق خواهد بود که تخصص و توانمندی را با همدلی بین مردم و مسئولین در هم آمیخته تا نتیجه بهتری بگیرد.

وی ابراز داشت : بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به شهر بنک اختصاص یافته است که امیدواریم به خوبی هزینه شود تا مردم از برکات نظام اسلامی بیش از پیش برخوردار شوند.

یوسفی گفت: از مسئولین انتظار داریم که با بیان عملکردها و ارائه گزارش به مردم آنها را از خدمات دولت و نظام آگاه سازند.

شهر بنک نسبت به گذشته متحول شده است 

امام جمعه بندر کنگان نیز در این نشست ابراز داشت : این مراسم از منظری جلسه اخلاق عملی است و مدیران نیز بایستی توجه داشته باشند که پست ها اعتباری و زود گذر است و نباید از فرصت پیش امده برای خدمت گذاری به مردم کوتاهی کنند.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: تودیع و معارفه رسم ادب، قدرشناسی و وظیفه انسانی است.

وی در توصیف شخصیت حقیقی شهردار سابق بنک گفت: ایشان فردی مردم دار با تجربه، ولایی و از خادمان اهل بیت است و به احاظ شخصیت حقوقی نیز سالها در کسوت معلمی، مدیریت اموزش و پرورش خدمات ارزنده ای را در حوزه آموزش ارائه داده بود.

وی گفت: ایشان با توانمندی بالا و بیش از ده سال خدمت در شهر بنک تحولات عظیمی را در حوزه عمران شهری برای این منطقه رقم زد.

محمودی افزود: نگاهی به تصویر گذشته شهر بنک و مقایسه آن با وضعیت کنونی این شهر نشان دهنده تفاوت ها و عملکرد بسیار مثبت شورای چهارم این شهر و شهردار است.

وی ابراز داشت : امیدواریم شهردار جدید نیز با توان و تخصص و اندوخته های خود بتواند آینده خوبی را برای شهر بنک رقم زده و کارهای ناتمام قبل را به سرانجام برساند.

صفایی خود را وقف شهر بنک کرده بود 

رئیس شورای اسلامی شهر بنک گفت: حسین صفایی از شهردارانی است که طی یک دهه فعالیت در این نهاد خود را وقف مردم کرده بود.

هوشیار گفت: مسلماً چنین نیروی توانمندی را از دست نخواهیم داد و از ظرفیت ایشان در در توسعه و برنامه ریزی برای پیشرفت شهر بنک بهره خواهیم برد.

وی در خصوص نحوه انتخاب شهردار جدید نیز گفت: پس از چندین نشست و هماهنگی با مسئولین رده بالای استان و شهرستان و پیگیری های مستمر بلاخره حکم آقای ریحانی نیا توسط استاندار امضاء شد و ایشان نیز از دو هفته پیش کار خود را در شهرداری شروع کرده اند و امروز مراسم طی مراسمی رسماً معارفه خواهند شد.

هوشیار گفت: امروز علاوه بر برگزاری نشست تودیع و معارفه شهردار از خدمات و تلاش های اعضای شورای سابق آقایان ابراهیم فرخنده پی و محمد قاسمی تجلیل خواهد شد

حتی ۱ درصد فضای سبز وجود نداشت / شهرداری بنک بدهی مالی ندارد

شهردار سابق شهر بنک نیز در این مراسم با تقدیر از همراهی و همدلی مردم و زحمات مسئولین شهرستان و شورای سابق شهر بنک گفت: زمان تصدی بنده در سمت شهردار بنک وضعیت آسفالت معابر و کوچه های این شهر چندان جالب نبود و در آن زمان شهروندان تنها به زیرسازی معابر راضی بودند.
حسین صفایی گفت: با همت مردم و عزم همگانی برای توسعه شهر، امروز بیش از ۹۵ درصد معابر شهر بنک آسفالت شده اند و تحول عظیمی در این راستا شکل گرفت.

وی ابراز داشت : اگر اتفاقی در شهر بنک شکل گرفت فقط به همت مردم و تنها به نام آنها ثبت شده است و ما تنها گوشه ای از کار را به عهده داشتیم.

وی با بیان اینکه حضور بنده در جایگاه شهردار بنک فقط به درخواست و اصرار اعضای شورای شهر بنک بود، گفت: بنده هیچگاه به دنبال پست و مقام نبوده و نیستم و برای گرفتن پست و مقام از کسی درخواستی نداشته ام و خوشبختانه در کسوت شهردار بنک نیز شهر را در حد توانم به سوی پیشرفت و توسعه حرکت داده ام.

وی با بیان اینکه در زمان تصدی بنده حتی یک درصد فضای سبز در شهر بنک وجود نداشت، افزود: ظرف مدت ۶ ماه در سال ۸۸ فاز نخست پارک ساحلی بنک به دست استاندار وقت افتتاح شد و امروز برای ایجاد دهکده گردشگری سه میلیارد تومان تخصیص یافته است.

راه دسترسی به مزار شهدای گمنام، کمک به استقرار کلانتری و ایجاد امنیت بیشتر در شهر، تخصیص زمین به مجتمع فرهنگی بنک، تکمیل طرح جامع و تفصیلی شهر، ایجاد ساختمان آتش نشانی و اداری شهرداری، ساختمان شورای شهر از جمله اقدامات شهرداری بنک در مدت کوتاهی است که با عزم همگانی انجام شده است.

وی در پایان گفت: شهرداری بنک از انضباط مالی بالایی برخوردار است و خوشبختانه بدهی مالی ندارد.

شهردار جدید از ظرفیت نخبگان بهره گیرد

حسین دشتی از شهروندان بنکی نیز در این نشست ابراز داشت : به نمایندگی از مردم و فرهنگیان از زحمات آقای صفایی تجلیل و به آقای ریحانی نیا خوش آمد میگویم.

وی گفت: با فاضی صمیمیت و همدلی که در شهر بنک وجود دارد می توان کارها را به بهترین نحو و در سریع ترین زمان ممکن پیش برد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان و مشورت با فرهیختگان و همچنین استفاده از توان آنها را به شهردار جدید پیشنهاد می دهم.

اصل را بر تعامل و همدلی گذاشته ام / انتقاد را مشاوره رایگان می دانم 

شهردار جدید بنک در این مراسم ابراز داشت: امیدواریم تعامل موجود در شهر بنک با مجموعه جدید شورا و شهردار نیز ادامه داشته باشد.

ریحانی نیا ابراز داشت : حجم تلاش ها و عملکرد خوب مسئولین قبل کار را برای ما سخت تر کرده است.

وی افزود: اصل مدیریت بنده بر شفافیت و پاسخگویی و مردم محوری است و انتقاد را مشاوره رایگان برای خود میدانم.
وی گفت: از رسانه ها و خبرنگاران انتظار دارم مشکلات را به مجموعه ما گوشزد کنند و بنده نیز جسارت اعتراف به اشتباهتم را دارم.

ریحانی نیا گفت: معتقد به آموزش پرسنل و حقوق شهروندی هستم و در این مسیر گام بر میداریم.

وی گفت: همایش هایی در خصوص حقوق شهروندی برگزار خواهیم کرد تا مردم به حقوقشان آشنا شوند و انتظار داریم این امر به مطالبه گری مردم کمک کرده و در نهایت به تحرک و پویایی بیشتر شهرداری کمک کند.

وی افزود: حمایت بی قید و شرط از سمن ها و موسسات مردم نهاد را در دستور کار داریم و عقیده دارم استفاده از تخصص این موسسات که بدون هیچ چشم داشتی به دنبال پیشرفت شهر هستند، مکمل حرکت مسئولین است.

شکست در انتخابات برای من مانند پیروزی بود 

یکی از اعضای سابق شورای شهر نیز در این نشست با تقدیر از زحمات شهردار قبل و تبریک به شهردار جدید برای شورای پنجم آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: مردم به ما بسیار لطف دارند و هر چه زمان بگذرد این محبت ها فراموش شدنی نیست
ابراهیم فرخنده پی گفت: اگر هدف خدمت به مردم باشد؛ شکست در صحنه انتخابات هم پیروزی است .

 

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    خسته نباشید جناب صفایی .زحمات جنابعالی و اعضاء شورای اسلامی بنک فراموش نشدنی است.حق نگهدارتان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن