بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44618
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 مهر 96 10:37 ب.ظ

اهالی شهرک قائم 2 کنگان پس از 7 سال همچنان منتظرند

لزوم انتقال و احداث برخی از زیرساخت های اولیه به شهرک قائم ۲

ثلاث- اهالی شهرک قائم ۲ کنگان پس از ۷ سال همچنان منتظر انتقال و احداث زیرساخت های اولیه بنام خط تلفن ثابت و آسفالت معابر هستند.

 

  متن زیر یک درخواست ساده شهروندی است که اهالی شهرک قائم ۲ از طریق سایت خبری تحلیلی ثلاث، خواستار انتشار آن شدند.

 

ثلاث- مصطفی صفایی: شهرک قائم که به شهرک شقایق نیز مشهور می باشد، ازسال  ۸۹ با ورود اولین ساکنین و احداث بنا، رسما موجودیت پیدا کرد و با گذشت ۷سال از زمان اولیه در حال انبوه سازی و تراکم ساختمانی به پیش می رود.

کلیه ساکنین این شهرک، مراحل قانونی اخذ مجوز و دریافت پروانه ساختمان را طی نموده اند و کلیه هزینه های مربوطه را مانند سایر همشهریان پرداخت کرده اند.

ساکنین شهرک قائم ۲ به امید آنکه هزینه های پرداختیشان منجر به انتقال و احداث زیر ساخت های اولیه مورد نیاز برای شهرکشان شود( به مانند هر شهرک نوساز دیگر)، اقدام به این کار کردند.

درحال حاضر، حدود ۱۰۰ خانوار در این شهرک ساکن هستند و علیرغم شکل گیری معابر و خیابان ها، متاسفانه ادارات متولی مخابرات و آسفالت هنوز اقدامی برای انجام این کار نکرده اند.

با وجود گسترش شبکه ها مخابراتی در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان، هنوز این شهرک از زیرساختی بنام خطوط تلفن ثابت بی بهره است.

تا کنون پیگری های متعدد به صورت حضوری و کتبی از متولیان امر ، رؤسای ادارات مربوطه و  فرمانداری  صورت گرفته که متاسفانه نتیجه ای عاید و حاصل نشده است.

کوچه ها محل اتصال خیابان قائم (عج) به کمربندی بوده که خودروهای سبک و سنگین برای رسیدن به کمربندی از این مسیر ها می گذرند و بدلیل خاکی بودن آن کوچه ها و خیابان ها، مشکلات عدیده ی بهداشتی و تنفسی برای ساکنین به وجود آورده است. بخشی از خیابان پارک خلیج فارس که هنوز آسفالت نشده نیز می تواند شامل این موضوع باشد.

موارد متعددی از پیگیری های کتبی به صورت مستند موجود است که از نامه های  سکونت درشهرک شقایق با امضای ساکنین به سمت ادارات روانه شده و همچنان بدون پاسخ مانده اند.

در این میان یک خبر خوش می تواند این باشد که از سه، چهار روز قبل، گاز کشی این شهرک پس از چند سال درخواست و نامه نگاری اهالی این شهرک، در حال انجام است.

بدینوسیله ازمسئولین تقاضا می شود که با عنایت به توزیع عادلانه خدمات و زیرساخت ها در کلیه شهرک های سطح شهر، ساکنین این شهرک نیز در فهرست خدمات بگیران( مواردی که در بالا به آن اشاره شد) آورده تا خود را مشمول دعای خیر ساکنین قرار دهند.

 

 

 

 

/

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن