بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44725
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 مهر 96 11:05 ب.ظ

در نشست با خبرنگاران مطرح شد:

سهم شهر بنک از اعتبارات سال ۹۶ / گزینه های بومی شهرداری بنک وارد میدان نشدند / مردم وعده های انتخاباتی را پیگیری و مطالبه کنند / ایجاد موزه مردم شناسی در شهر بنک

ثلاث- مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بنک گفت: کل اعتبارات سال جاری شهر بنک، حدودا ۱۲ میلیارد تومان است

 

گسترش همکاری و تعامل با رسانه ها از اهداف ماست

رئیس شورای شهر بنک در نشست با خبرنگاران گفت: یکی از اهداف ما در شورای پنجم، همکاری و تعامل مطلوب در حوزه رسانه است و خوشبختانه شهردار جدید نیز به این امر تاکید دارد.

علی هوشیار در خصوص نحوه انتخاب شهردار بنک اظهار داشت: در انتخاب شهردار ۷ گزینه بومی را از کنگان و بنک را پیشنهاد دادیم که هر کدام به دلایل مختلفی از همکاری و ارائه برنامه به شورا صرف نظر کردند و پای کار نیامدند و این اتفاق ما را به سمت انتخاب های دیگر سوق داد.

مردم داری، انضباط اداری و کاری، تخصص و دست پاکی، معیار ما برای انتخاب شهردار بود

وی گفت: معیارهای ما برای انتخاب شهردار جدید، مردم داری، انضباط اداری و کاری، تخصص، داشتن برنامه و دست پاکی بود که خوشبختانه همه این موارد در خصوص مهندس ریحانی نیا صدق می کند.

وی دارایی های نقدی شهرداری را اندک برشمرد و ابراز داشت: در هنگام تحویل شهرداری تنها ۲۰۰ میلیون تومان موجودی داشتیم که مقداری از آن سپرده بوده است.

کل دارایی های ملکی شهرداری بنک ۱۰ میلیارد تومان و غیر قابل تبدیل به پول است

هوشیار گفت: کل دارایی های ملکی شهرداری در بنک ۱۰ میلیارد تومان است ولی این دارایی ها نقدی نیست و املاک مورد بحث فقط برای اجرای پروژه ها قابل استفاده است و غیر قابل تبدیل به پول است.

وی افزود: در این دوره با تمام توان و انگیزه و به بهترین شکل به مردم خدمات رسانی خواهیم نمود و امیدواریم مردم نیز در این راستا به ما کمک نمایند.

رئیس شورای شهر بنک گفت: به دنبال تحقق واژه ارباب رجوع هستیم و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

مردم در انتخابات به عملکرد ما نمره قبولی دادند

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر بنک در پاسخ به سوال خبرنگار ثلاث مبنی بر اینکه به فعالیت های تان در دروه چهارم شورای شهر چه نمره ای می دهید گفت: در واقع مردم باید در این خصوص نمره بدهند که خوشبختانه در انتخابات نمره بالا و قابل قبولی به ما دادند هر چند سلایق مختلفی وجود دارد .

عبدالله عبدالهی افزود: این انتخاب مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین تر نموده است تا ضمن صیانت از تک تک آراء مردم، هر آن چه در توان داریم را در طبق اخلاص گذاشته و به دنبال ایجاد فضایی برای توسعه روز افزون شهر بنک باشیم.

وی گفت: ما برنامه سی موردیِ خدمت به مردم و قول هایی را که دادیم مکتوب کرده و از شهروندان می خواهیم بعد از چهار سال این موارد را از ما بخواهند . برنامه ۳۰ موردی را جهت برطرف کردن ضعف هایی که در دوره چهارم شورا و شهرداری وجود داشت و بر اساس نیاز چهارساله شهر تنظیم کرده ایم.

 

مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بنک در این نشست گفت : خبرنگاری کار دقیق و ظریفی است و این امر وظیفه ما مسئولان را بیش از پیش سنگین تر می کند.

کل اعتبارات سال جاری برای بنک، حدود ۱۲ میلیارد تومان است

عباس حاجیانی کل اعتبارات شهر بنک در سال جاری را ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از کل این اعتبارات چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی به بخش عمران شهری در سال ۹۶ اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین برای سایر بخش ها ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که برای پروژه های مختلف در سطح شهر بنک هزینه خواهد شد.

۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک

حاجیانی گفت : تا کنون مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک ۳۸ درصد پیشرفت داشته که فازسوم مجتمع فرهنگی که با تزریق اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی تا پایان سال ۹۶ حدود ۷۵ درصد پیشرفت خواهد داشت .

۳ میلیارد تومان برای فاز اول دهکده گردشگری در سال جاری

وی گفت : در سال جاری برای اجرای فاز دوم پارک ساحلی بنک که به نوعی فاز اول دهکده گردشگری محسوب می شود نیز ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه احداث اورژانس جاده ای، تجهیز درمانگاه بنک، بهسازی گلزار شهدا، تجهیز فنی و حرفه ای، احداث راه روستایی دامداران و بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهدا از دیگر برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک است، افزود: با توجه به ضرورت بحث آبخیزداری و منابع طبیعی در شهر بنک یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

۳ میلیارد تومان از اعتبارات نفت برای احداث مدرسه شهید نادری

حاجیانی گفت: همچنین ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت برای احداث مدرسه شهید نادری شهر بنک در نظر گرفته شده است.

موزه مردم شناسی را در شهر بنک احداث خواهیم کرد

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر بنک نیز در نشست خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک گفت: از بین جوانان، نخبگان و فرهیختگان در کمیته های مختلف قرآن و معارف، خطاطی، تئاتر، پژوهش، مساجد و هیئت ها، پایگاه بسیج و ایثارگران استفاده خواهیم کرد.

عبدالحسین عسکر شریفی گفت: اگر جوانان در این حوزه ها فعال شوند شاهد تحول خوبی در حوزه فرهنگی شهر بنک خواهیم بود.

وی گفت: موزه مردم شناسی را در شهر بنک احداث خواهیم کرد و امیدواریم با برنامه ریزی به نتایج مثبتی برسیم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن