بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44752
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 مهر 96 0:15 ق.ظ

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر

افتتاح ۱۰۵ کلاس درس با اعتبار ۲۱ میلیاردی در استان

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر : در ۴سال گذشته ۱۷۰ پروژه و ۱۰۵ کلاس درس را با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان افتتاح کردیم

مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر در حاشیه افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نادری گفت: مجموع پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نادری بنک ۲۲۵۰ متر خواهد بود که ۳ میلیارد از اعتبار آن از مناطق نفت خیز است و مدت پیمان نیز ۲ سال می باشد.
وی گفت: در ۴سال گذشته ۱۷۰ پروژه و ۱۰۵ کلاس درس را با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان افتتاح کردیم و امیدواریم در ۴ سال آتی مابقی پروژها و نواقص مدارس انجام شود .

فرماندار شهرستان کنگان نیز گفت : باتوجه به سرمایه گذاری کلان مجموعه نفت و گاز در کنار شهرستان کنگان؛ یکی از مطالبات و خواسته های مردم اهتمام ویژه به پیوست های فرهنگی است 
عبدالنبی یوسفی گفت : با پیگیری خانم الماسی مبلغی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه نفت طی ۴ سال برای شهرستان های جنوبی اختصاص یافته است که ۱۲۷ میلیارد تومان آن سهم شهرستان کنگان خواهد بود و هم اکنون ۷ میلیارد آن ابلاغ شده و این مدرسه از همین محل تامین اعتبار شده است. 

 رییس اداره آموزش پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت : مدرسه شهید نادری یکی از خاطره های دیرینه مردم شهر بنک پس از ۱۱ سال بلاجبار تخلیه می شود و با پیگیری های مجدانه خانم الماسی، فرماندار شهرستان کنگان، مدیریت نوسازی مدارس و نفت کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه جدید آغاز خواهد شد.
شاکر محیسن گفت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک و با حفظ ساختار این مدرسه شهید نادری؛ این بنای قدیمی به موزه مردم شناسی تبدیل خواهد شد.
خبرنگار : احمد راشدی

 

 

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن