بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44793
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 29 مهر 96 3:31 ب.ظ

تیم پزشکی بیمارستان کنگان توده ۳۵ سانتی‌متری را از شکم بیمار خارج کرد

ثلاث- متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: تیم پزشکی این بیمارستان موفق به خارج کردن توده ۳۵ سانتی‌متری از شکم یک بیمار زن ۴۰ ساله شد

 

متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: تیم پزشکی این بیمارستان موفق به خارج کردن توده ۳۵ سانتی‌متری از شکم یک بیمار زن ۴۰ ساله شد. 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، دکتر حمید پوروالی در تشریح این عمل جراحی موفقیت‌آمیز افزود: چندی پیش یک بیمار زن ۴۰ ساله که ماه‌ها قبل متوجه تورم و بزرگ شدن شکم همراه با علایم گوارشی شده بود به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مراجعه کرد.
وی افزود: در بررسی انجام داده از وی توسط سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن، متوجه توده‌ای در خلف صفاق بیمار شدیم.
متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: این توده را طی عمل جراحی حدود ۲ ساعته با همکاری دکتر هلیا کمال متخصص زنان و زایمان از شکم بیمار نامبرده خارج و برای بررسی بیشتر و پاتولوژی ارسال کردیم.
دکتر پوروالی گفت: سایز توده خارج‌شده از شکم بیمار حدود ۳۵ در ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: بیمار نامبرده باحال عمومی خوب از بیمارستان کنگان ترخیص شد.
متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تصریح کرد: از حسن اعتماد مردم به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بسیار سپاسگزاریم و از اینکه مردم بجای سرگردان شدن در شهرها و استان‌های دیگر با اطمینان خاطر به ما مراجعه می‌کنند، بسیار خوشحالیم و مطمئن باشند که ما هر چه در توان داریم را برای سلامتی و بهبودی آنان بکار می‌بندیم.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند کنگان says:

    خسته از خبرای بیمارستان نشدید ؟؟ بزنید روابط عمومی راحت شید

  2. پرسنل بیمارستان says:

    امیدواریم که این جور خبرها فقط جنبه تبلیغاتی برای پزشکان نداشته باشه!! .نکته دوم : جناب دکتر پوروالی: مگر نه این است که برای انجام هر عمل جراحی یک تیم شرکت دارن ؟ پس متخصص بیهوشی تکنسین های اتاق عمل و بیهوشی کچا بودن ؟ برای چندمین بار در این گونه اخبار از اسم این همکاران چشم پوشی می شود متاسفانه!!! پس این گونه اخبار با اهداف خاص دیگری منتشر میشه.نکته آخر اینکه از بدو تاسیس بیمارستان کنگان به شخصه شاهد خارج سازی توده های حیلی بزرگتر از جراحان مختلف بوده ام ولی جراحان قدیمی این قد دنبال رسانه ای کردن این کارا نبودن…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن