بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44838
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 30 مهر 96 6:49 ب.ظ

به مناسبت هفته ملی سلامت زنان:

فرد سالم، جامعه سالم

ثلاث- کارشناس برنامه میانسالان شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان: سلامت و شادابی افراد جامعه از طریق تقویت بنیه جسمانی و روحی آنها میسر است

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شبکه مرکزی بهداشت شهرستان کنگان، کارشناس برنامه میانسالان شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان بیان داشت: زنان نیمی از جامعه بشری را تشکیل می دهند و این موضوع ازجهات مختلف دارای اهمیت میباشد و در برنامه ریزی های گوناگون جامعه، باید درنظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: یکی از این امور که برای زنان مطرح گردید، ورزش است که بر این اساس هفته ملی سلامت بانوان از تاریخ ۲۴/۷/۹۶ لغایت ۳۰/۷/۹۶ با شعار ورزش، نسخه رایگان سلامت زنان، انتخاب شده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: فعالیت های فیزیکی مستمر  و رژیم  غذایی مناسب یکی از مؤثرترین روشهای کنترل چاقی، فشارخون، بیماریهای قلبی عروقی، افسردگی و استئوپروز درزنان می باشد. 

نعیمه قاسم نتاج عنوان کرد:  بدون شک سلامت و شادابی افراد جامعه از طریق تقویت بنیه جسمانی و روحی آنها میسر است و پرداختن به ورزش به صورت اصولی و علمی تحولاتی در افراد جامعه ایجاد می کند که دگرگونی های مثبتی بر شخصیت نیز میگذارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استواری و دوام یک جامعه سالم بی شک در گرو سلامت یکایک اعضای آن است و همانطور که گفته شد زنان نیمی از افراد جامعه را تشکیل میدهند پس توجه به ورزش زنان از جهات مختلف دارای اهمیت است .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن