بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44841
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 آبان 96 6:56 ب.ظ

برگزاری آیین تکریم و معارفه پزشک خانواده مرکز خدمات جامع سلامت بنک

ثلاث- آیین تکریم و معارفه پزشک خانواده مرکز خدمات جامع سلامت بنک همراه با نشست صمیمی مسئولین این شهر برگزار شد.

به گزارش ثلاث؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در آیین تودیع و معارفه پزشک خانواده مرکز خدمات جامع سلامت بنک بیان داشت: مراسم تکریم و معارفه معمولاً فرصتی است که خدمتگزاران مردم، مسئولیت‌ها را به یکدیگر می‌سپارند و ایده‌ها و برنامه‌ها با توان و انرژی جدیدی به کار گرفته می‌شوند.
مهندس محمد بازیاری بیان کرد: خدمت مسئولانه و صادقانه تنها عمل ماندگاری است که از هر مدیری بر جای گذاشته می‌شود و بنابراین همه ما در سمت‌های مختلف باید نهایت تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم بکار بگیریم.
وی اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت بنک در راستای اهداف برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، خدماتی در زمینه‌های سلامت خانواده توسط مراقبین سلامت، بهداشت محیط و حرفه‌ای، سلامت روان، تغذیه، دهان و دندان، دارویی و خدمات پرستاری به جمعیت تحت پوشش ارائه می‌دهد.
رییس شبکه بهداشت شهرستان در این آیین ضمن اشاره به خدمات ارزنده دولت یازدهم در حوزه سلامت گفت: تمام تلاش و توان خود را جهت بهبود خدمات و پیشرفت این مرکز خدمات جامع سلامت بکار می‌بریم که خدمات بهتر، شایسته‌تر و ارزنده‌ای به مردم ارایه شود.
در آیینی با حضور بخشدار مرکزی، ریس شورای اسلامی شهر کنگان، رییس شورای اسلامی شهربنک، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، کارکنان شهرداری بنک، کارکنان شبکه و مرکز خدمات جامع سلامت بنک مراسم تکریم و معارفه پزشک خانواده مرکز خدمات جامع سلامت بنک برگزار شد.
در این مراسم از پزشک خانواده مرکز خدمات جامع سلامت بنک تقدیر و تشکر به عمل آمد و پزشک جدیدالورود خانم رحیمی به‌عنوان جانشین وی معرفی شد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن