بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44892
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 آبان 96 9:05 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

آندوسکوپی پیشرفته در کلینیک تخصصی کوثر کنگان مستقر شد

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: در راستای تکمیل، تجهیز، بهینه‌سازی و به‌روز کردن تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، یک دستگاه آندوسکوپی از محل درامدهای اختصاصی این بیمارستان، خریداری‌شده و در کلینیک تخصصی کوثر (وابسته به بیمارستان کنگان) مستقر شد.

 به گزارش ثلاث وبه نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، دکتر حسن حیدری گفت: در راستای تکمیل، تجهیز، بهینه‌سازی و به‌روز کردن تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، یک دستگاه آندوسکوپی از محل درامدهای اختصاصی این بیمارستان، خریداری‌شده و در کلینیک تخصصی کوثر (وابسته به بیمارستان امام خمینی کنگان) مستقر شد. 

رئیس بیمارستان کنگان، اظهار داشت: این دستگاه با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری‌شده است که برای تشخیص و درمان بیماران در درمانگاه تخصصی کوثر (با نرخ دولتی) مستقرشده است، این دستگاه از نوع پیشرفته و ساخت کشور ژاپن می‌باشد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما از ابتدای ورود در بیمارستان، تکمیل تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص بوده است و در همین راستا، به‌روز کردن تجهیزات را در دستور کار قراردادیم.
دکتر حیدری افزود: دستگاه هولتر مانیتورینگ قلب، نوار مغز و اعصاب و دستگاه آندوسکوپی ازجمله دستگاه‌هایی بوده که ظرف چندین ماه گذشته تاکنون برای بیمارستان کنگان برای تشخیص، درمان و خدمت به مردم خریداری‌شده است

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن