بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44900
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آبان 96 5:33 ب.ظ

تجمع جوانان جویای کار در بازدید استاندار بوشهر از پروژه دهکده گردشگری

ثلاث : استاندار بوشهر در بازدید از دهکده گردشگری کنگان با خیل عظیم جوانان بیکار و جویای کار و گلایه آنان از بی توجهی به نیروهای بومی در حوزه اشتغال در صنعت مواجه شد.

استاندار بوشهر در بازدید از دهکده گردشگری کنگان با خیل عظیم جوانان بیکار و جویای کار و گلایه آنان از بی توجهی به نیروهای بومی در حوزه اشتغال در صنعت مواجه شد.

گراوند: فعلا قولی بابت اسکله کنگان نمی دهم اما پیگیر خواهم بود – جاده وفاق قطعا اجرا می شود 

در این بازدید که باستی معاون استاندار و جمعی از مقامات محلی از جمله فرماندار و معاونین ، بخشدار ، شهردار و شورای اسلامی کنگان  حضور داشتند ، گراوند در جریان روند اجرای پروژه مهم گردشگری کنگان قرار گرفت.

استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: معتقدم اجرای این پروژه می تواند کمک شایانی به توسعه گردشگری در جنوب استان کند.

عبدالکریم گراوند افزود: استان نگاه ویژه ای به این پروژه دارد و تلاش خواهیم کرد با تزریق اعتبار و کمک به ادامه آن ، این مجموعه را به سرانجام برسانیم.

وی به جاده وفاق نیز اشاره و اظهار داشت: جاده وفاق یکی دیگر از پروژه های مهم استان بوشهر در شهرستان های کنگان و دیر است که با احداث مجموعه گردشگری می توانند به توسعه این منطقه کمک کنند.

استاندار بوشهر گفت: طول این جاده ۹ کیلومتر و برآورد اولیه آن ۴۸۰ میلیارد ریال است.

گراوند در خصوص اسکله کنگان نیز گفت: این پروژه به اعتبار بالایی نیاز دارد که اجرای آن منوط به کمک وزارت نفت و مجموعه صنعت است که بایستی رایزنی لازم انجام شود و من فعلا نمی توانم قولی بدهم.

 در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از دهکده گردشگری تعدادی از جوانان بومی به بیکاری جوانان اشاره و با بیان اینکه کمپینی در این راستا تشکیل شده ، به بیان مشکلات بیکاران بخصوص جوانان تحصیل کرده پرداخته و خواستار حمایت استاندار بوشهر شدند.

گراوند در پاسخ به جوانان کنگانی گفت: سیاست دولت در منطقه کنگان و عسلویه بکارگیری نیروهای بومی بویژه نیروهای شهرستان های کنگان ، عسلویه و دیر در مجموعه صنعت است.

استاندار بوشهر افزود: واحدهای جدیدی که وارد مدار می شوند بایستی از نیروهای بومی استان بوشهر استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در خصوص بخش خصوصی نیز توافق شده که بکارگیری نیروهای بومی حتی بیش از ۵۰ درصد باشد.

گراوند گفت: از ۲۴ پتروشیمی در عسلویه ، در ۱۲ پتروشیمی حاضر شدم و صورتجلسه کردیم که بایستی نیروهای بومی را بکار گیری کنند.

* جوانان کنگانی به استاندار بوشهر گفتند: مراد شما از بومی ها بیشتر شهرستان های شمالی استان از جمله دشتی و دشتستان است و کمتر به کنگان توجه می شود که استاندار بوشهر نیز در پاسخ گفت: چنین نیست و اولویت اول در استان نیز بچه های کنگان و عسلویه است.

گزارش: ابوذر حسین پور – کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن