بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44907
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آبان 96 7:14 ب.ظ

بیمارستان کنگان به شبکه فیبر نوری متصل می شود

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: با همکاری و قول مساعدی که مخابرات شهرستان کنگان به ما داده است، بیمارستان کنگان به شبکه فیبر نوری متصل خواهد شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، دکتر حسن حیدری در این خصوص اظهار داشت: موضوع بهبود و ارتقای وضعیت شبکه ارتباطات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان را با آقای محمد زاده، رییس مخابرات شهرستان مطرح کردیم که وی نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری لازم و مساعد با ما جهت اتصال بیمارستان کنگان به شبکه نوری اعلام کرد. 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: با وصل شدن مجموعه بیمارستان کنگان به شبکه فیبر نوری، این مرکز درمانی، در آینده، مشکل ارتباطی نخواهد داشت.
دکتر حیدری گفت: در حال حاضر بیمارستان کنگان با محدودیت‌هایی در این خصوص مواجه است که با ایجاد شبکه فیبر نوری برای آن، همه محدودیت‌های ارتباطی از میان برداشته خواهد شد و امکان ارتباط گسترده‌تر با حجم بالا برای این مرکز درمانی میسر می‌شود.
فیبر نوری، گامی بلند در راستای اصلاح سیستم ارتباطات بیمارستان کنگان
وی با عنوان این مطلب که بااتصال به شبکه فیبر نوری، گامی بلند در راستای اصلاح سیستم ارتباطات این بیمارستان برداشته خواهد شد، افزود: با ایجاد شبکه فیبر نوری بیمارستان امام خمینی کنگان، تحول بزرگی در راستای موضوع ارتباطات این مرکز درمانی چه به شکل داخلی و چه با خارج از محدوده بیمارستان، اتفاق خواهد افتاد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در پایان گفت: نگاه رییس محترم مخابرات شهرستان کنگان به بیمارستان این شهر به‌عنوان یک مکان عام‌المنفعه برای خدمتگزاریِ مردم، ستودنی است، بنابراین از کل مجموعه مخابرات استان و شهرستان کمال تشکر را دارم.
گفتنی است، فیبر نوری قابلیت دیتا، تلفن ثابت، اتصال به شبکه‌های بانک و غیره را دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن