بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44910
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آبان 96 11:35 ق.ظ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر  در گفتگو با ثلاث عنوان کرد:

مختارزاده از روز سه شنبه بازنشسته می شود

اختصاصی ثلاث_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تهران از بازنشستگی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش ثلاث؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تهران از بازنشستگی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خبر داد و بیان نمود: ابراهیمی فردا به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان منصوب می شود و تا  طی یک ماه آینده رئیس این اداره مشخص گردد.

حمیده ماحوزی با بیان اینکه مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان قطعا بومی خواهد بود، گفت: نا آگاهی از فرهنگ منطقه  و طی کردن بعد مسافت از کارایی مدیر می کاهد؛ لذا بومی بودن ملاک اصلی انتخابی ما خواهد بود.

وی در خصوص معیار انتخاب مدیر برای تصدی پست مدیریت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان، برقراری ارتباط مثبت و موثر با هنرمندان دانست و افزود: انتظار ما این است که وی ،سیاست های  دولت  فعلی را دنبال کند و  از کار زیاد هراسی نداشته باشد؛ در حالی که وظیفه ی مدیریت محول شده به خود  را به خوبی انجام دهد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تا کنون دو نفر از بانوان فرهیخته ی استان  در شهرستان ها سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را  برعهده گرفته اند  که امیدواریم کنگان سومین شهرستان باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن