بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44935
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 آبان 96 3:38 ب.ظ

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان

شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق در کنگان

ثلاث – فرمانده انتظامی شهرستان کنگان : ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی انبار دپوی انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان : ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی انبار دپوی انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از پلیس، سرهنگ “رهام رضایی” اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی محل دپوی کالاهای قاچاق را در شهر کنگان شناسایی کردند.
وی در تشریح این خبر گفت: در بازرسی ماموران از این انبار، تعداد ۷۹ هزار و ۹۴۰ عدد قرص نیروزا ، ۶۱ عدد قوطی پودر نیروزا و ۲۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد .
سرهنگ” رضایی” ارزش برآورد شده این محموله را برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که واردات غیر قانونی اجناس خارجی سبب بروز صدمات زیادی به تولید کنندگان داخلی می شود از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش کالاهای غیر مجاز مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.#

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن