بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44981
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 آبان 96 10:07 ق.ظ

آغاز به کار بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت پتروشیمی به میزبانی جم

ثلاث- پتروشیمی جم: بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم در مشهد با حضور مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و برخی مقامات کشوری بطور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم ، این احلاس با حضور دکتر ویسه معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهوری ، دکتر شیوا رئیس شورای رقابت، مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت، رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مدیران عامل هلدینگ های پتروشیمی ، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پتروشیمی و سایر مدیران عامل این صنعت از صبح امروز چهارشنبه (۱۰ آبان ماه ) آغاز به کار کرد.

تحلیل و بررسی آخرین مسائل روز صنعت پتروشیمی کشور از جمله وضعیت تامین خوراک ، تعاملات مالی و جذب سرمایه گذاری های جدید و همچنین عرضه محصولات و رگولاتوری در دستور کار این اجلاس دو روزه قرار دارد. مهندس سید حسین میرافضلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به عنوان میزبان اجلاس ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان اجلاس بیست و نهم در خصوص اهمیت خروجی این اجلاس و رسیدن به نقطه مشترک اهداف تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، برگزاری جلسه های هم اندیشی و تفاهم در زمینه حل و فصل مشکلات برخی از شرکت های تولیدی از دیگر برنامه های اجلاس بیست و نهم مدیران است که در قالب کارگروه های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن