بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44992
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 آبان 96 7:55 ب.ظ

گلایه مردم از معضل ترافیکی سه راه پتروشیمی عسلویه

مشکل ترافیک سه راه پتروشیمی عسلویه همچنان پا برجاست

ثلاث- پس از افتتاح زیرگذر سه راه پتروشیمی به مناسبت عید سعید فطر، انتظار می رفت معضل ترافیک که در ساعات اولیه صبح و پایانی روز تشدید می شد رفته رفته مرتفع گردد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مردم از وضعیت ترافیکی آن محدوده به شدت گلایه دارند

 

به گزارش ثلاث، پس از افتتاح زیرگذر سه راه پتروشیمی عسلویه به مناسبت عید سعید فطر، انتظار می رفت معضل ترافیک که در ساعات اولیه صبح و پایانی روز تشدید می شد رفته رفته مرتفع گردد.

طی چندسال گذشته و به دنبال وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت، ترافیک شدید بدلیل عبور و مرور شاغلان پالایشگاه ها و پتروشیمی و همچنین حمل محموله های مختلف از محل سه راه پتروشیمی عسلویه، مسئولان امر جهت حل و فصل این موضوع اقدام به احداث زیرگذر-روگذر نمودند تا به این وسیله مشکلات مذکور را از میان بردارند.

در این راستا و پس از تعبیه مسیرهای فرعی و جایگزین، عملیات اجرایی این طرح را در دستور کار قرار دادند و در مدت تقریباً یک سال و چندماه این مهم را عملی نمودند.

متاسفانه علیرغم افتتاح این طرح، همچنان معضل ترافیک دامن گیر این ناحیه شده و بعضا سبب بروز هرج و مرج، دیر رسیدن کارمندان به محل کار، راه بندان و… شده است که لازم است در این خصوص چاره اندیشی شود. هر چند که نیروهای انتظامی و پلیس راهور با حضور خود تا حدودی از شدت آن کاسته اند، لکن باید در این خصوص تدبیری جدی و اساسی اتخاذ گردد.

پتروشیمی هایی جدیدی هم قرار است در سالهای اینده وارد مدار شوند که همزمان با این اتفاق خوشایند و مناسب،  باز هم بر شدت ترافیک به دلیل افزایش تعداد کارکنان و کارمندان افزوده خواهد شد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن