بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45030
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 آبان 96 11:28 ق.ظ

شهردار جدید کنگان در آغاز مصاحبه گفت

مردم از ما تغییرات بخواهند

اختصاصی ثلاث- رحیم جمالی شهردار کنگان: کنگان شهری رو به توسعه است و ما تلاش خواهیم کرد که این منطقه سالهای اینده تغییرات زیاد و هدفمندی را پذیرا باشد، تغییراتی که با اندیشه، تفکر، نقشه و پلان باشد .

شهردار کنگان را عصر چهارشنبه در محل کارش ملاقات کردیم؛ این اولین گفتگوی شهردار جدید از زمان اغاز بکارش در شهرداری کنگان بود.

به گزارش ثلاث ؛ شهرداری کنگان، چهارمین تجربه شهرداری مهندس جمالی است، شهرداری که سابقه سالها کار در دفتر فنی استانداری، ۵ سال شهرداری جم، معاونت اجرایی شهرداری بوشهر و شهرداری دیر را در کارنامه خدمتی خود دارد.
اما کنگان امروز دچار مشکلات و مسایل فراوان و متعددی است و باید منتظر ماند تا مشخص شود، شهردارموفق و برنامه محور سالهای گذشته شهرهای استان بوشهر، در بندر کنگان چه کارنامه ای از خود بجای میگذارد.

رحیم جمالی در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: کنگان شهری رو به توسعه است و ما تلاش خواهیم کرد که این منطقه سالهای اینده تغییرات زیاد و هدفمندی را پذیرا باشد، تغییراتی که با اندیشه، تفکر، نقشه و پلان باشد .

وی گفت: مردم از ما، شهرداری کنگان را پاکدست ، منضبط ، با برنامه و اماده برای تغییرات مطالبه کنند. شهرداری که پروژه ها را با کیفیت و ارزان به اتمام می رساند و از دست و دل بازی در اجرای امور در آن اثری نیست .

وی ادامه داد: به زودی امور خدمات شهری و فضای سبز، جهت کارایی بیشتر و موثرتر با برگزاری مناقصه به بخش خصوصی واگذار میگردد و همچنین ترمیم نوارهای حفاری شده و آسفالت کوچه و خیابان های شهر به مناقصه رفته و با مشخص نمودن پیمانکار عملیات اجرایی اغاز خواهد شد.

رحیم جمالی گفت: جهت پاکیزگی شهر مخازن جدید زباله خریداری و در محلات شهر توزیع شده است، که این روند تا پوشش دادن تمام محلات شهر ادامه خواهد یافت و مشکل کمبود سطل زباله برطرف خواهد شد.

جمالی در خصوص توسعه فضای سبز شهری گفت: به دلیل فقدان و پایین بودن سرانه فضای سبز شهری علاوه بر پارک های در دست احداث ساحلی، در حال طراحی و بررسی ایجاد چند پارک جدید در محلات هستیم؛ همچنین شهرداری در نظر دارد با توسعه مابقی پارک های موجود، به زیبا سازی شهر دامن زند که در براورد پیمان جدید فضای سبز این مهم پیش بینی شده است.

شهردار کنگان با اشاره به نخاله های شهری رها شده در معابر شهر گفت: نخاله های ساختمانی، زباله محسوب نمی شود و جمع آوری آن ها بر عهده ی شهرداری نیست لذا از مردم شریف شهر استدعا داریم نخاله های ساختمانی را در کوچه و خیابان های شهر رها نکنند چرا که این عمل ما را از اهداف اصلی دور میسازد.

وی همچنین از تغییر در زیبا سازی و مبلمان شهر خبر داد و عنوان نمود: طی چند ماههای آینده المان های جدید با رویکرد هنر بومی کنگان و هنر مدرن در سطح شهر جانمایی و نصب می گردد و جای هنر در سطح شهر خالی نخواهد بود .

شهردار کنگان دلیل توقف پروژه بلوار امام حسین(ع) را فقدان نقشه های اجرایی کافی و به هنگام دانست و گفت: این بلوار با عرض مناسب، از محورهای شریانی شهر است و در روانی ترافیک کل شهر و محلات مختلف نقش ممتازی دارد؛ در یک ماه گذشته این شهرداری با سرعت نسبت به طراحی نقشه های اجرایی مسیرهای تند رو، کند رو، مسیر مخصوص عبور دوچرخه و ۴ دستگاه پل و… اقدام نمود که با تکمیل این مطالعات به زودی عملیات احداث بلوار آغاز می شود.وی از بهره برداری بخش های زیادی از این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.
این مدیر مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ثلاث مبنی بر اتمام نواقص پروژه کمربندی کنگان تصریح کرد: روشنایی کمربندی در حیطه ی اختیارات و وظایف شهرداری نیست و متولیان دیگری دارد ولی با این وجود شهرداری آمادگی دارد با متولیان امر همکاری نزدیکی داشته باشد.

جمالی در پایان، از امام جمعه محبوب شهر، فرماندار ساعی و تلاشگر شهرستان و رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر که همواره با دلسوزی و تلاش یار و مددکار شهرداری بوده اند تشکر نمود . همچنین از شهروندان عزیز شهر به سبب سعه صدر و همکاری نزدیک با پرسنل زحمتکش شهرداری قدر دانی کرد.

خبرنگار: زینب تجمع

نظرات

  1. وبگرد says:

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    شهردار محترم،لطفا تغییرات را از محل کارتان یعنی شهرداری کنگان شروع کنید.کارمندانی را تغییر دهید که معمر قذافی های شهرداری هستند.به کارکانتان طرز برخورد با ارباب رجوع یاد دهید،ادب و تربیت و احترام یاد دهید،نظم و وقت شناسی یاد دهید.اگر تونستید درون سازمان رو تغییر بدید به مسائل بیرون هم میتونید رسیدگی کنید.سپاس

  2. علی says:

    سلام باصبحت کردن دردی از این شهرگشوده نمی شود باید نترس بود شهر ترافیک سنگینی دارد باید فکری به حال ترافیک کرد

  3. خورنگ says:

    سلام . با وجود کمبود آب و هزنیه زیاد برای نگه داری فضای سبز برای پیمانکاران و نداشتن فضای سبز ایده ال چرا از چمن مصنوعی استفاده نمی شود

  4. بحرینی says:

    با احترام،شهردار محترم.باورکنید ما هیچ تغییری نمیخواهیم فقط خواهش میکنیم، کوچه های محله کوزه گری را نام گذاری کنید،به پیر به پیغمبر،با آدرس دادن خوار و کوریم.
    ثلاث خواهش میکنم منشر کنید،هیچ کوچه ای تو کوزه گری آدرس نداره،از ما باور ندارید از پست وتاکسی تلفنی ها بپرسید.به هر مسوولی هم گفته ایم پاسخگو نیستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن