بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45055
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 19 آبان 96 5:46 ب.ظ

امام جمعه کنگان؛

کتاب باید در سبد مصرفی خانواده ها قرار گیرد

محمودی با اشاره به برگزاری چندین دوره مسابقه کتابخوانی توسط دفتر امام جمعه در چند سال اخیر با همکاری برخی دستگاهها اظهار نمود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی بایستی در جامعه ترویج و نهادینه شود.

به گزارش ثلاث – امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: اربعین حسینی جلوه ای از قدرت نمایی شیعه بود که به برکت اهل بیت حاصل شد
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی با تجلیل از حضور بیست میلیونی امت اسلام در پیاده روی اربعین حسینی افزود: حماسه بزرگ و فوق تصور راهپیمایی اربعین حسینی به تعبیر رهبری یکی از حوادث بسیار برجسته بود و این کنگره عظیم و بی نظیر انسانی در دنیا نماد وحدت و بصیرت افزایی است.
وی با تشکر از پیاده روی مردم کنگان در روز اربعین بیان نمود: پیام اربعین حسینی شور و شعور حسینی بود و این حماسه لرزه بر اندام آمریکا ، صهیونیست و آل سعود انداخت.
خطیب جمعه در بخش دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره علامه طباطبایی و تجلیل از تلاش های علمی و معنوی این عالم عامل و مفسر شیعه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره و عنوان داشت: کتاب باید در سبد مصرفی خانواده ها قرار گیرد.
محمودی با اشاره به برگزاری چندین دوره مسابقه کتابخوانی توسط دفتر امام جمعه در چند سال اخیر با همکاری برخی دستگاهها اظهار نمود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی بایستی در جامعه ترویج و نهادینه شود.
وی با گرامیداشت هفته وقف به برکت این سنت ماندگار اشاره و گفت:سنت حسنه و فراموش شده وقف در جامعه احیا شود.
امام جمعه در بخش دیگر با اشاره به روز جهانی دیابت و روز حمایت از بیماران کلیوی گفت: کمک و حمایت مادی و معنوی از بیماران کلیوی مصداق کار خیر است.
وی با تاکید بر ضرورت کمک به درمان بیماران کلیوی اظهار نمود: به تعبیر روایات هر کس از مومنی رفع گرفتاری کند ، خداوند متعال غم و اندوه دنیا و آخرت را از او بر می دارد.
محمودی در پایان با اشاره به استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان و اتهامات وارده توسط او به جمهوری اسلامی ایران و حزب الله با چراغ سبز آل سعود عنوان داشت:این اقدام یک توطئه با حمایت سعودی ها و با هدف ضربه زدن به حزب الله و جمهوری اسلامی ایران و برای فرار از شکست های پیاپی داعش است که باز هم ناکام خواهد ماند. ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن