بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45080
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 22 آبان 96 7:34 ق.ظ

محرومیت بیخ گوش پایتخت انرژی کشور؛ حال تنها نماینده فوتسال عسلویه خوب نیست/ حمایتی صورت نمی‌گیرد

ثلاث_رضا محمدی: بیخ گوش پایتخت انرژی کشور قرار گرفتن برای بیدخونی‌ها تنفس را سخت کرده است و هر روز انبوهی از آلایندگی‌های پارس جنوبی را نصیب آنها می‌کند که لازم است در کنار آن تلاش برای توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران این منطقه صورت گیرد.

ثلاث_رضا محمدی؛ شهرستان عسلویه به خاطر میزبانی از صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان پایتخت انرژی و اقتصاد کشور شناخته می‌شود ولی هنوز هم تیم‌های ورزشی آن از حمایت محروم هستند.

وقتی لقب پایتخت انرژی کشور را به شهرستان عسلویه می‌دهیم، انتظار می‌رود زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات آن نیز در حد یک پایتخت باشد ولی در کنار توسعه صنایع، محرومیت‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد.

بیدخون یکی از روستاهای مهم شهرستان عسلویه است که در فاصله هشت کیلومتری شهر عسلویه قرار گرفته است و تعداد زیادی از کارگان پارس جنوبی در این روستا سکونت دارند.

این روستا با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر و دارای مردمی خونگرم و مهمان نواز است که در برخی از زمینه‌ها از جمله حمایت از ورزش و تیم‌های ورزشی با مشکلات زیادی روبرو است.

دولت تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران در این منطقه داشته است ولی روستای بیدخون در مرکز عظیم صنعتی محروم از امکانات ورزشی و حمایت‌های مالی است.

حمایتی از تنها نماینده شهرستان عسلویه نمی‌شود

تیم فوتسال شهید قنبری یکی از فعال‌ترین تیم در سطح شهرستان عسلویه به شمار می‌رود ولی به گفته اعضای این تیم، مسئولان شهرستان عسلویه هیچ کمکی به تیم شهید قنبری بیدخون نکرده‌اند.

سرپرست تیم شهید قنبری بیدخون بیان داشت: این تیم تنها نماینده شهرستان عسلویه است و از ابتدای حضور در لیگ فوتسال با مشکلات فراوانی مواجه شد.

محمد دهقان ادامه داد: با وجود استقرار شرکت‌ها، صنایع، تاسیسات و پتروشیمی‌های بزرگ در این شهرستان، متاسفانه تیم‌های ورزشی حتی از نبود لباس ورزشی رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: بی شک حمایت هواداران باعث دلگرمی مسئولان تیم برای ادامه کار شده است ولی مسئولان نیز باید نگاه حمایتی داشته باشند.

دهقان افزود: حل مشکلات تیم فوتسال بیدخون نیازمند نگاه مسئولان استان و شهرستان، نماینده مجلس و دیگران است و می‌طلبد که مسئولان استان و شهرستان برای حل آن چاره‌ای بیندیشند.

هیچ مسئولی به خواسته‌های رسیدگی نکرد

موسس و مدیر عامل تیم شهید قنبری نیز با تقدیر وتشکر از حمایت‌های دهیار و شورای بیدخون بیان داشت: چندین درخواست مکتوب به فرمانداری شهرستان عسلویه ارسال کردیم اما تا کنون جوابی دریافت نکرده‌ایم.

صادق ارتشی ادامه داد: تقریبا هشت سال است که این تیم ورزشی به فعالیت خود ادامه داده و تاکنون هیچ مسئولی به خواست‌های ما کمک نکردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از دهیار بیدخون، از همه مسئولان به خصوص فرماندار، بخشدار، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مدیر عامل پتروشیمی پازارگاد درخواست کرد که یاری‌گر تیم فعال بیدخون باشند.

یکی از ورزشکاران بیدخون گفت: حال تنها نماینده تیم فوتسال شهرستان این روزها خوب نیست. با وجود شرکت های عظیم پارس جنوبی در منطقه نباید تیم ورزشی مشکل داشته باشد.

عادل نجفی ادامه داد: ورزشکاران تیم حتی از نبود لباس ورزشی رنج می‌برند و نیاز است مسئولان استان و شهرستان صدای ما را بشوند. تا کی باید از نبود امکانات ورزشی در این شهرستان محروم باشیم.

 

بخشدار بخش مرکزی شهرستان عسلویه نیز گفت: هدف ما خدمت به جامعه ورزشکاران است.

محمد علی جمالی بیان داشت: مشکلات ورزشکاران مشکل عمده است و فرماندار شهرستان به جد پیگیر مشکلات ورزش بیدخون است؛ نامه نگاری با شرکت های پارس جنوبی انجام گرفته است ولی تاکنون جوابی دریافت نشده است.

بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه تیم ورزشی خصوصی هستند بیان داشت: تیم ورزشی باید حامی داشته وحامی جذب کنند.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی در خصوص ورزش شهرستان گرفته شده و نگاه مسئولان شهرستان به ورزش و حمایت از ورزشکاران ویژه است.

بیخ گوش پایتخت انرژی کشور قرار گرفتن برای بیدخونی‌ها تنفس را سخت کرده است و هر روز انبوهی از آلایندگی‌های پارس جنوبی را نصیب آنها می‌کند که لازم است در کنار آن تلاش برای توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران این منطقه صورت گیرد.

رضامحمدی

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن