بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45095
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 23 آبان 96 8:28 ب.ظ

فرمانده سپاه ناحیه عسلویه:

بسیج، ذخیره ی انقلاب

ثلاث – جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با محوریت هفته بسیج در محل سالن جلسات فرمانداری عسلویه برگزار شد

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی سپاه عسلویه، به مناسبت هفته بسیج و هماهنگی های لازم در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج، با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، فرمانده سپاه ناحیه عسلویه و سایر مسئولین ادارات شهرستان، جلسه شورای اداری در محل فرمانداری شهرستان عسلویه برگزار گردید.

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه عسلویه با اشاره به سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج افزود:  نقش بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش های آن بسیار مهم و پررنگ می باشد. که نمونه آن رشادت و دلاورمردی های بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را در جهت نابودی انقلاب عقیم گذاشت.

سرهنگ حسن زاده بیان کرد: در این برهه از زمان که دهه چهارم انقلاب می باشد، بسیجیان باید در یک جبهه جدید به ایفای نقش بپردازند و آن جنگ نرم و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

حسن زاده به بیان رئوس برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان عسلویه پرداخت و اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج را با همکاری سایر مسئولین شهرستان عسلویه را خواستار شد.

حسن زاده در پایان صحبت های خود عنوان کرد که: بسیج از ارزش ها و ذخایر انقلاب اسلامی می باشد و از تمامی مسئولین شهرستان عسلویه خواست تا در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج همکاری و مساعدت لازم را با مجموعه سپاه ناحیه خاتم الانبیا(ص) را داشته باشند. 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن