بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45104
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 آبان 96 1:50 ب.ظ

 فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

کشف بیش از ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات بامدادی پلیس کنگان

به گزارش ثلاث فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی بیش از ۷۰۰ کیلو گرم تریاک کشف و سه نفر متهم دستگیر شدند.

به گزارش ثلاث فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی بیش از ۷۰۰ کیلو گرم تریاک کشف و سه نفر متهم دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی در گفتگو با خبرنگار ما در کنگان افزود: اشراف عملیاتی پلیس استان بر تحرکات قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر منجر به شناسایی یک باند حرفه ای حمل مواد مخدر در شهرستان کنگان شد.

وی افزود: بامداد امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه هماهنگی که قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را در یکی از بخش های شهرستان کنگان جابجا کنند در محاصره پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این عملیات که واحدهای مختلف پلیس شهرستان کنگان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حضور داشتند یک دستگاه خدرو حامل مواد مخدر متوقف و در بازرسی از آن ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

واعظی با بیان اینکه در این عملیات سه نفر متهم نیز دستگیر شده است تصریح کرد: این چهارمین محموله مواد مخدر است که طی یک هفته گذشته در استان بوشهر کشف شده است.

به گفته این مقام ارشد پلیس در سه عملیات قبل حدود یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده بود.

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹ تن مواد مخدر بوسیله پلیس استان بوشهر کشف شده است.

 

گزارش: ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن