بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45129
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 آبان 96 4:16 ب.ظ

استفاده رایگان بیماران دیابتی شهرستان کنگان از خدمات بیمارستان امام خمینی

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: تعداد ۳۰۰ نفر دیابتی از شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و شرکت‌های منطقه در بیمارستان کنگان خدمات دریافت می‌کنند. 

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: تعداد ۳۰۰ نفر دیابتی از شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و شرکت‌های منطقه در بیمارستان کنگان خدمات دریافت می‌کنند. 

به گزارش ثلاث و به نقل روابط عمومی بیمارستان امام خمینی کنگان، دکتر حسن حیدری ضمن گرامی داشت هفته جهانی دیابت گفت: دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است و با توجه به تغییر سبک زندگى، کم‌تحرک بودن افراد، و تغییر الگوهاى رژیم غذایى، پیش‌بینی افزایش تعداد افراد دیابتی در کل جهان می‌شود.
لزوم افزایش آگاهی مردم در مورد دیابت
وی عنوان کرد: هدف از نام‌گذاری چنین روزی، افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با علل، عوارض، پیشگیری و درمان این پدیده روزافزون است.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: دیابت یک بیماری مزمن و ناتوان‌کننده با هزینه‌های هنگفت است که خانواده‌ها، دولت‌ها و کل جهان با آن مواجه هستند، بنابراین باید تعهدات خود را نسبت به آگاه‌سازی مردم در وهله اول و کمک به کم کردن مشکلات دیابتی‌ها در وهله دوم، بالا ببریم.
دکتر حیدری گفت: شنبه هر هفته، حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر از افراد دیابتی در بیمارستان کنگان ویزیت می‌شوند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.
وی بابیان اینکه با توجه به نوع دیابت فرد علاوه بر دریافت دارو، برگه راهنمای تزریق و رژیم نیز دریافت می‌کند افزود: در برگه‌های رژیم، ممنوعیت و محدودیت‌های غذایی ذکرشده و همچنین میزان مصرف مواد غذایی برای آن‌ها مشخص‌شده است.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: این افراد، یک روز در هفته ویزیت می‌شوند و اقلام و داروهایی مانند گلوکومتر ، کیت و انسولین را از داروخانه بیمارستان دریافت می‌کنند.
دکتر حیدری گفت: تمام خدمات ارائه‌شده در بیمارستان کنگان که در بالا به آن اشاره شد برای شهروندان این شهرستان به صورت رایگان ارایه می‌شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن