بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45139
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 آبان 96 9:15 ب.ظ

به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری ۱۱۸ برنامه در پایگاه های مقاومت بسیج عسلویه

ثلاث_ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج فرمانده سپاه عسلویه ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و مجموعه پرسنل سپاه با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش ثلاث: سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه با اشاره به نقش اثر گذار  بسیج در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج نهادی فراگیر و مردمی است که نقش مهمی را در تعاملات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایفا می کند همچنان که در هشت سال دفاع مقدس موجب خلق حماسه ای عظیم شد و امروز نیز در عرصه های مهم کشور در کنار انقلاب اسلامی ثاب قدم و استوار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد:بسیج منشا خیر و برکت است و به فرموده امام بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

وی با اشاره به عمده برنامه های هفته بسیج هم گفت: بیش از ۱۱۸ برنامه به مناسبت  هفته بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان عسلویه برگزار خواهد شد که ازاین تعداد ۱۴برنامه به عنوان برنامه های شاخص و محوری تبیین شده است.

حسن زاده ضمن تاکید بر حضور مقتدرانه تمام بسیجیان در ۳۰ آبان ماه نیز گفت: در راستای تجلیل و قدر شناسی از حماسه آفرینی های شهدای گرانقدر، بسیجیان سلحشور، ایثارگران و رزمندگان جان بر کف،  تجمع بزرگ بسیجیان به عنوان رژه اقتدارو شکوه مقاومت در سی آبان ماه برگزار می شود که امید است همچون سال های گذشته شاهد حضور باشکوه بسیجیان باشیم.

در پایان این دیدار حکم مسئولیت رئیس مجمع بسیج شهرستان عسلویه و تابلوی ذکر صلوات تقدیم سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه توسط فرمانده سپاه شهرستان گردید.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن