بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45159
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آبان 96 1:00 ب.ظ

کسب مقام سوم تیم فوتبال ساحلی پتروشیمی جم در مسابقات منطقه پارس

ثلاث_ تیم فوتبال ساحلی پتروشیمی جم در مسابقات منطقه پارس پس از تیم های پتروشیمی نوری و پارس به مقام سومی این دروره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، در ادامه مسابقات ورزشی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس طبق تقویم سالیانه، مسابقات فوتبال ساحلی به میزبانی شرکت پازارگاد و در زمین فوتبال ساحلی کمپ پتروشیمی بوشهر برگزار شد.

 این مسابقات با حضو ۹ تیم از پتروشیمی های منطقه پارس در دو گروه برگزار گردید که در مرحله گروهی تیم پتروشیمی جم در گروه پنج تیمی، بر حسب تفاضل گل پس از تیم پتروشیمی نوری در رتبه دوم قرار گرفت. 

در مرحله نیمه نهایی تیم پتروشیمی جم در مصاف با پتروشیمی پارس بازی را واگذار کرد و در رده بندی پتروشیمی جم موفق شد در ضربات پنالتی پتروشیمی مراورید را از پیش رو بردارد و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

 شایان ذکر است تیم های پتروشیمی نوری و پارس به ترتیب به مقام های اول و دوم این مسابقات دست دست یافتند و اعضای تیم پتروشیمی جم را بهروز رستمی، مجبد اصل افکار، حسین زائری، کریم باصولی، حمید قادریان، نبی الله بحرانی، ابراهیم غیاثی، حسن رستمی( مربی-بازیکن) به سرپرستی حبیب سلیمان شعار تشکیل می دادند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن