بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45163
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 آبان 96 9:47 ق.ظ

ارسال اولین محموله کمک‌های بسیجیان حوزه امیرالمومنین(ع) سپاه عسلویه

ثلاث_ روابط عمومی سپاه عسلویه: با هماهنگی با مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی به همه بسیجیان اهل کرمانشاه که خانواده آنها دچار زلزله شده اند مرخصی تشویقی داده شود.

 

به گزارش ثلاث؛ مهندس ابراهیم غریبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) سپاه شهرستان عسلویه گفت: کمک های بسیجیان حوزه امیرالمومنین(ع) جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری شد و امشب ارسال می گردد.

وی با  تسلیت واقعه تلخ زلزله در غرب کشور و جان‌باختن جمعی از هموطنانمان در استان کرمانشاه گفت: در راستا و اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج شدن همه مسؤولان به خصوص دستگاه‌های امدادی، نظامی و انتظامی برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور ، حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) آمادگی کامل جهت اعزام افراد بسیجی به مناطق زلزله‌زده را دارد.

غریبی تصریح کرد: به همین منظور از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه امیرالمومنین(ع) تمامی خواسته شده که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری و جهت جمع‌بندی و ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تحول حوزه بسیج دهند.

وی تصریح کرد: برای مناطق زلزله‌زده پتو، اقلام خوراکی و آب معدنی وکالاهای مورد نیاز مردم است، که توسط سه دستگاه ماشین ۸ تن امشب به کرمانشاه ارسال می شود.

این مسؤل تصریح کرد: همچنین گروه های جهادی حوزه امیرالمومنین (ع) با هماهنگی با بسیج سازندگی سپاه شهرستان و استان به مناطق زلزله زده اعزام خواهد شد.

وی درپایان اظهار داشت: با هماهنگی با مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی به همه بسیجیان اهل کرمانشاه که خانواده آنها دچار زلزله شده اند مرخصی تشویقی داده شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن