بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45180
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 آبان 96 1:51 ب.ظ

امام جمعه کنگان؛

کمک به زلزله زدگان تاسی به سیره نبوی است

ثلاث – کمک به زلزله زدگان و مجروحان و بازماندگان حادثه دردناک در غرب کشور جلوه ای از همدلی و نمادی از تاسی امت پیامبر اسلام به آنحضرت و اهلبیت مکرم ایشان است.

 حجت الاسلام والمسلمین یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تسلیت رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان عزیز در غرب کشور اظهار داشت: کمک به زلزله زدگان و مجروحان و بازماندگان حادثه دردناک در غرب کشور جلوه ای از همدلی و نمادی از تاسی امت پیامبر اسلام به آن حضرت و اهلبیت مکرم ایشان است.
وی با تقدیر از همت ملت ، تلاش بی وقفه بسیج و سپاه ، ارتش ، دولت و دیگر نهادهای امدادی مانند هلال احمر بر ضرورت بسیج امکانات کشور برای تسریع در حل مشکلات مردم کرمانشاه تاکید کرد‌.
خطیب جمعه با اشاره به موج شایعات در فضاهای مجازی و تلاش برخی از دشمنان برای ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و مسئولان اظهار نمود: همه باید مواظب توطئه دشمن باشند و پرهیز از توجه به شایعات اجازه خلل در همدلی مردم و مسئولین را ندهند.
وی با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و بیان فضائل و مناقب آن انوار الهی تقوا را توصیه قرآن و عترت دانست و بیان نمود: به نص صریح قرآن و عترت تقوا سر و رمز و راز کامیابی و سعادت دنیوی و اخروی است.
قاسمی با گرامیداشت هفته بسیج و بیان نقش و جایگاه بسیج در کلام رهبری فرزانه انقلاب گفت: مادامی که فرهنگ و روحیه انقلابی بسیج در جامعه حاکم باشد ، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.
خطیب موقت جمعه در بخش پایانی با تحلیلی بر اوضاع لبنان ، تلاش رژیم کودک کش سعودی با چراغ سبز و حمایت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی ، به اتهامات واهی مقامات سعودی به جمهوری اسلامی ایران اشاره و خطاب به دشمنان خاطر نشان ساخت: همان گونه که در عراق ، سوریه و یمن ناکام ماندید این توطئه شوم شما جنایت کاران و ناقضان حقوق بشر نیز نقش بر آب خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن