بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45183
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 27 آبان 96 2:16 ب.ظ

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در جم

فرمانده انتظامی جم از متلاشی شدن باند ۸ نفره سارقان موتورسیکلت و کشف ۲۷ فقره سرقت در سطح شهرستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان عسلویه خبر داد .

به گزارش ثلاث و به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان جم؛ سرهنگ”سید علی مهدیان” اظهار داشت : در پی افزایش وقوع سرقت موتورسیکلت با شیوه خاص ، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند دو  نفر از سارقان را حین سرقت در روبه روی یکی از پارک های شهر دستگیر کنند.

سرهنگ مهدیان با بیان این که متهمان دستگیر شده در بازجویی پلیس به ۲۷ فقره سرقت ، شامل ، موتورسیکلت از شهرستان های عسلویه، کنگان و جم با همدستی شش نفر دیگر در عسلویه اعتراف کرده اند عنوان داشت: با همکاری ماموران انتظامی شهرستان عسلویه سایر متهمان دستگیر و در بازرسی از منازل این افراد موتورسیکلت های سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی جم با اشاره به این که سارقان با خودروهای عبوری از محل سکونت به شهرهای همجوار عزیمت می کردند و شبانه پس از سرقت، با همان موتورسیکلت های سرقتی محل را ترک می کردند گفت: با انهدام این باند شاهد کاهش وقوع سرقت ها در سطح شهرستان بوده ایم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن