بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45191
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 آبان 96 0:26 ق.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس:

حق مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک نماینده در مجلس است

ثلاث- نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گستردگی این حوزه انتخابیه، وجود تاسیستات پارس جنوبی و درآینده پارس شمالی حضور یک نماینده دیگر در مجلس برای افزایش توان خدمت رسانی به مردم این منظقه ضروری است.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا، سکینه الماسی روز شنبه در جمع نمایندگان مردم شهرستان دیر افزود: با رایزنی های صورت گرفته در تلاش هستیم که نماینده ای به حوزه انتخابیه جنوب استان افزوده شود.

وی اضافه کرد: هیچ کس به دنبال تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر و الحاق آن به حوزه انتخابیه دیگری نیست.

الماسی، با رد هرگونه نظر جدایی شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر بیان کرد: در تلاش هستیم با مدارک و دلایل کارشناسی و علمی یک نماینده به نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه افزوده شود و این تصمیم دیدگاه و نظر ماست و دنبال هیچ تفکیکی در این حوزه نیستیم که مردم شهرستان دیر را نگران کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اکنون شهرستانی با ۳۰۰هزار نفر جمعیت دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است در صورتی که چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده درمجلس دارند و اضافه کردن یک نماینده به این حوزه جنوبی حق مسلم مردم است.

 

در هفته گذشته خبری مبنی بر تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان و الحاق آن به یکی از حوزه انتخابیه دیگر استان از قول نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی استان بوشهر مطرح و این امر باعث نگرانی مردم شهرستان دیر شد.

 

شهرستان دیر با ۶۴ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر واقع است؛ این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، آبدان و بردخون و پنج شهر و ۸۰ روستاست.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن